Erfaren ekonomiassistent inom leverantörsreskontra

Erfaren ekonomiassistent inom leverantörsreskontra

Arbetsbeskrivning

Vårt uppdrag:
Vår kund behöver just nu din hjälp, du som är erfaren ekonomiassistent inom leverantörsreskontra.
Du kommer att ha möjlighet att arbeta på kontoret tre dagar i veckan och övriga två dagar kan du arbeta hemifrån om du önskar. Kund sitter vid Lindhagensplan och du tar dig med lätthet dit med tunnelbanan till Stadshagen.

Detta är ett konsultuppdrag som på sikt kan leda till en anställning ute hos kund om båda parter önskar. Under tiden du arbetar som konsult är du anställd via oss på Avanzera.
Att vara anställd via oss på Avanzera innebär att din arbetsplats är ute hos vår kund, men likväl så ska du känna dig trygg med våra anställningsvillkor. Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning enligt kollektivavtal samt betald semester.

Arbetsuppgifter:
Sedvanliga arbetsuppgifter förekommande en leverantörsfaktura-funktion, exempelvis inbetalningar och påminnelser.

Din bakgrund:
Du har tidigare arbetat med leverantörsfakturering och är självständig i din roll som ekonomiassistent. Du har systemvana och om du tidigare arbetat med Jeeves samt Medius så ses detta som meriterande, dock inte något krav. Du känner dig bekväm att föra en enklare konversation på engelska men mestadels sker dialog på svenska, tal och skrift.

Då tjänsten innebär att ta mycket ansvar för hela flödet inom levres ses det som naturligt att du har lätt att kommunicera och informera på ett tydligt och rakt sätt.

Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen, tveka därför inte att söka direkt.

Om oss:
Avanzera grundades 1998. Hos oss får du en personlig konsultchef som är med dig genom hela resan från intervju till uppföljning av uppdraget. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och att vårt samarbete ska bli bra och långsiktigt.

Något som är viktigt för dig som ser dig omkring efter ett nytt jobb är att vi är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag genom Kompetensföretagen vilket innebär att vi har kollektivavtal och försäkringar vilket är en trygghet för dig bland annat genom att du har tjänstepension. En annan trygghet är att vi varit verksamma i mer än 20 år i branschen vilket borgar för att vi arbetar med långsiktiga relationer med både kunder och våra anställda. Vi är det enda bemanningsföretaget som uppmanar alla kunder och anställda att lämna omdömen om oss genom Reco. Här kan du läsa omdömen från våra anställda och våra kunder https://www.reco.se/avanzera-ab. Hoppas att du snart är en av dem som ger oss ett omdöme.

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna Kalzén
0700-90 54 91
Camilla Jonsson
0854528304
Helena Elvin Guillemain
0854528305
Malin Klingberg
0854528307
Malin Klingberg
08-54528307
Iren Sayar
0700-905 492
Camilla Jonsson
08 - 545 28 304
Malin Klingberg
08-54520307
Cecilia Wiborg

Malin Klingberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Avanzera AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 juli 2022
  • Ansök senast: 12 augusti 2022

Besöksadress

Box 853, Stockholm
None

Postadress

Box 853
Stockholm, 10137

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024