Erfaren ekonomiassistent på 50% för uppdrag inom kundreskontra

Erfaren ekonomiassistent på 50% för uppdrag inom kundreskontra

Arbetsbeskrivning

Har du arbetat med kundreskontra tidigare? Vill du arbeta 50% i ca 4 - 6 månader framöver och stötta vår kund med bitarna inom kundreskontra? I så fall kan det här vara jobbet för dig!

Tjänsten är ett konsultuppdrag där du kommer att ha din anställning hos oss på Jefferson Wells men tillbringa dina arbetsdagar ute hos vår trevliga kund i Arlöv/ Stora Bernstorp.

Start: Asap

Tjänstgöringsgrad: 50% med flexibelt upplägg T.ex. 4 timmar/ 5 dagar per vecka eller 5 timmar/ 4 dagar per vecka eller 8 timmar varannan dag - Det viktigaste för vår kund är att fakturorna/ ärendena hanteras i alla fall varannan dag.

Parkering: Gratis parkering finns att tillgå

Dina arbetsuppgifter och ansvarsområden

Du kommer att arbeta på vår kunds huvudkontor i Arlöv/ Stora Bernstorp. Kontoret bemannas dagligen av ca 4 - 10 personer och du kommer att sitta i ett lugnt "kontorsrum" som du delar med någon/ några kollegor. I ett rum bredvid sitter Ekonomichefen som du stöttar.

Du kommer främst att arbeta Kundreskontran; inbetalningsfiler, påminnelser, inkassoregistrering samt intern och extern support via e-post och telefon.

Erfarenhet och kvalifikationer

* Arbetslivserfarenhet av kundreskontra (minst 3 år)
* Det är meriterande om du arbetat i Visma tidigare
* Du talar och skriver flytande svenska och förstår engelska.
* Grundläggande kunskaper i Excel

Som person är du serviceminded, noggrann och prestigelös. Du hjälper gärna till där det behövs och bidrar till att bibehålla en god stämning på kontoret. Vidare är du trygg och stabil i din erfarenhet inom kundreskontra och har du ett sinne för att hitta förbättringar är det inte fel.

Ansökan

Vi arbetar med löpande urval varför tjänsten kam komma att tillsättas före ansökningstidens slut.

Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Carina Berg

Sara Enebrink
708543043
Sandra Karlsson

Fredrik Wernqvist

AnnaKarin Bergqvist
070-3772063
Anna Edemyr

Camilla Rippe
031-61 72 67
Marie Gutke

Linda Holmberg

Kholod Hindi

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Experis
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 mars 2023
  • Ansök senast: 10 april 2023

Besöksadress

Bredåkravägen 2
None

Postadress

37200
1081, 37200

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024