Erfaren ekonomiassistent sökes!

Arbetsbeskrivning

SW är specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet för tjänstemän. Våra tjänster och våra kunder finns inom ekonomi, bank & finans, administration, försäljning, kundservice, IT och Teknik, med placering i Göteborg, Stockholm och Malmö. SW är specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet för tjänstemän. Vårt engagemang definieras av kreativitet, nyfikenhet och ett mänskligt fokus.
Läs mer på www.sw.se och gilla oss på Facebook !

För ett uppdrag hos vår kund söker vi nu en erfaren Ekonomiassistent som kan börja i september. Tjänsten är ett konsultuppdrag och för rätt person kan det finnas möjlighet till anställning hos vår kund.

Tjänstebeskrivning
Du kommer hos vår kund ansvara för leverantörsreskontran samt vara med i det löpande ekonomiarbetet inför varje månadsbokslut. Utöver detta ansvarar du tillsammans med dina kollegor för posthantering, svarar på frågor från kunder över telefon samt hjälper till med övriga kontorsgöromål.

Lämplig bakgrund
För att lyckas i rollen hos vår kund bör du vara självgående och ha god erfarenhet från liknande arbete sen tidigare. I denna roll ser vi snarare dig med praktisk erfarenhet än akademisk utbildning.

Tjänsten ställer krav på ett prestigelöst och flexibelt arbetssätt. Stundvis kommer tempot vara högt och det är därför viktigt att du hanterar stress på ett bra sätt. Då du kommer ha kundkontakt är det viktigt att du trivs med detta och en naturlig fallenhet för service.

Då koncernspråket hos vår kund är engelska är det viktigt att du behärskar språket i tal och skrift. Du behöver även goda IT-kunskaper och har du tidigare arbetat i Visma är detta meriterande.

Övrig information
Ovanstående är ett konsultuppdrag med anställning hos SW. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Tomas Bogren 031-333 54 84.

Konsult hos SW
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med våra HR konsulter samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär. Känner vi våra kunders behov och våra kandidaters kompetens kommer vi att lyckas. Vi frågar därför vet vi .

Kontaktpersoner på detta företaget

Jenny Larsson
+46 313335471
Jenny Larsson
+46 313335484
Niclas Borenstein
+46 313335483
Jasmin El Kachani
+46 31 333 54 81
Tomas Bogren
+46 31-333 54 84
Jasmin El Kachani
+46 031-333 54 81
Frida Johansson
+46 31-333 54 81
Frida Johansson
+46 313335481
Andrea Pohl
+46 766471603

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SW GBG
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Enl. ö.k
  • dagtid heltid
  • Publicerat: 6 juli 2016

Besöksadress

Kungsgatan 48A, Kungspassagen
None

Postadress

None
Stockholm, 10391

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024