Erfarenhet av orderhantering? Hoppa på ett 2 månaders projekt!

Arbetsbeskrivning

För dig med tidigare erfarenhet av orderhantering och som lockas av att arbeta i ett tvåmånaders projekt på heltid är det läge att läsa vidare. Vi söker för omgående start en sales operations coordinator till vår kund Profotos kontor i Sundbyberg där stämning präglas av högt i tak och kollegor som genuint brinner för vad man gör. Skriker detta uppdrag ditt namn? Då är det läge att skriva en grym motivering till varför du är rätt för jobbet och lämna in din ansökan redan under helgen.

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker för vår kund Profotos räkning dig som har erfarenhet av orderhantering och finns tillgänglig för ett tvåmånaders projekt med omgående start. Eventuellt kan projektet komma att förlängas efter dessa två månader men ursprungsprojektet
Profoto är marknadsledande inom högkvalitativ fotoutrustning och sitter i fina och lättillgängliga lokaler precis vid Sundbybergs station där tunnelbana, pendeltåg och tvärbana stannar. Kulturen på kontoret präglas av god stämning och kollegor som brinner för det man gör.

Du erbjuds


* Meriterande projektuppdrag på två månader hos marknadsledande företag
* Bra kommunikationer till jobbet
* Inspirerande och innovativ arbetsplats med motiverade kollegor


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
Som Sales Operations Coordinator arbetar du med att hantera ordrar som främst kommer från Profotos dotterbolag till huvudkontoret i Sundbyberg. I ditt arbete kommer du vara primär kontakt, och ansvarig för, logistiken kring utgående leveranser.

Dagliga och primära arbetsuppgifter är alltså bland annat:


* Hantera inkommande ordrar från runt om i världen
* Hantera daglig kontakt med globala kunder


VI SÖKER DIG SOM
Då en stor del av kunderna är internationella är det viktigt att du som söker den här tjänsten behärskar både engelska och svenska mycket väl i tal och skrift. Utöver de språkliga kraven ser vi att du har minst ett års erfarenhet av orderhantering och självklart har du järnkoll på vad riktigt bra service.

Som person är du organiserad lagspelare och om du ställs inför valet att ha mycket att göra eller att sitta och rulla tummarna är valet för dig självklart: det ska finnas mycket att göra!

Övrig information


* Start: omgående
* Omfattning: Heltid i två månader, därav möjlighet till förlängning
* Placering: Sundbyberg
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Profotos önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work Stockholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Enligt avtal
  • Heltid 8-17
  • Publicerat: 17 augusti 2019

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


15 april 2024

Chef Privat Försäkring

15 april 2024