OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kontorsfixarna Skandinavien AB
Om tjänsten
Inför det nya året söker vi nu erfarna och kunniga ekonomiassistenter för kommande uppdrag i vår bemannings- och rekryteringsverksamhet.
Om företaget
Kontorsfixarna är ett auktoriserat bemanningsföretag som erbjuder en trygg och säker arbetsmiljö. Vi är måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra resurskonsulter. Hos oss blir du sedd och vi håller kontinuerligt enskilda uppföljnings- och utvecklingssamtal.
Arbetsuppgifter
Som ekonomiassistent erbjuds du en varierad roll som bl.a. kan inkludera kund- och leverantörsreskontra, avstämningar, fakturering, kontering och allmän administration. I bredare roller kan förekommer också att du arbetar med löpande bokföring, momsredovisning, bokslut och löner.
Kvalifikationer
Vi söker dig som har ekonomiutbildning på gymnasienivå eller motsvarande samt erfarenhet av liknande arbete. Du har god datorvana och kunskaper i Excel. Erfarenhet av något affärs- och ekonomisystem är meriterande, gärna SAP, IFS eller Kobra. Du är noggrann och lägger stor vikt vid att göra ett bra arbete. Vidare är du flexibel, självgående och har stor ansvarskänsla samt ett glatt humör.
Övrigt
Varmt välkommen med din ansökan. Urval och intervjuer sker löpande. Som anställd hos Kontorsfixarna har du rätt till garantilön även om vi inte skulle ha något uppdrag som passar dig för tillfället. Kontorsfixarna har kollektivavtal med Unionen, vilket innebär att vi tillämpar Bemanningsavtalet för tjänstemän mellan Bemanningsföretagen och Unionen.
Gott Nytt År!
Kontaktpersoner på detta företaget
Carin Galvit
Madeleine Karlsson
Ida Tegner
Ida Tegner
Lena Lydén
040-12 02 00
Lena Lydén
Rebecka Möberg
Rebecka Möberg
040-120200