OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
International Food Festival
söker ny Event Manager
VI SÖKER
En ny medarbetare vars arbetsuppgifter blir att medverka i planeringen och genomförandet av International Food Festival, som årligen besöker 28 städer i hela Sverige, i samarbete med nuvarande Sverigeansvarige, François-Xavier Mauraisin
ARBETET HANDLAR OM
• att vara på plats i alla 28 städer 5-6 dagar i vecka (en stad per vecka) .
• att kunna hantera olika situationer som uppstår på ett
evenemang, såsom logistik, ordning och reda, se till att alla traders uppfyller alla krav.
• att ha god erfarenhet av att organisera och planera, kunna samarbeta med olika parter, vara lyhörd, flexibel
och lösningsfokuserad.
• att ha grundläggande kunskaper i marknadsföring och kunna sköta sociala medier.
• att prata och skriva engelska flytande.
• att hantera ett team av utställare.
FÖRMÅNER
Tjänstebil, dator, mobiltelefon. Då arbetet innebär mycket resande ingår måltider och hotellövernattningar centralt i de städer vi besöker. Tillträde i början av mars. Anställning från slutet av mars till slutet av oktober 2020. Möjlighet till vanlig anställning från mars 2021. Lön efter överenskommelse.
YTTERLIGARE INFORMATION
François-Xavier Mauraisin +46(0)73 728 94 19
francois.mauraisin@groupegeraud.se (engelska)
OM FÖRETAGET
Geraud Markets Sweden AB har sedan 2008 arrangerat International Food Festival och Italian Village
runt om i landet. Matfestivalerna är mycket populära och lockar till sig många besökare och stärker
samtidigt värdstädernas varumärke. Företaget ingår i Groupe Geraud, som är ett franskt familjeföretag
grundat 1889. Företagsgruppen är Europas ledande operatör av officiella matmarknader i Europa.