Excel-kunnig administratör på deltid!

Arbetsbeskrivning

Komet söker nu för kunds räkning en administratör på deltid, kunden är världsledande inom consulting, outsourcing och teknologi och har sitt huvudkontor i Paris. De arbetar med partnerskap med kunder för att utveckla affärsstrategier och tekniker som anpassas efter deras unika behov. Kunden söker nu en person som på lång sikt ska jobba som administratör. Arbetsuppgifter Du kommer att arbeta med administrativa arbetsuppgifter i form av registrering, inmatning och annat rutinarbete. I din roll som administratör kommer du få en inblick i hur Management- och IT-konsulter arbetar i ett högt tempo och i en stimulerande internationell miljö. Är du den vi söker? Du är positiv, socialt utåtriktad och initiativtagande. Vidare är du väldigt noggrann och strukturerad samtidigt som du arbetar effektivt och kan se helheten i ditt arbete. Du anser att administrativa arbetsuppgifter är stimulerande och känner dig hemma i Microsoft Excel. Erfarenhet Du har goda kunskaper i Powerpoint och Officepaketet samt är flytande i engelska i tal och skrift. Information om uppdraget Start: omgående Arbetstid: kontorstid Omfattning: deltid 50%, 6 månader med chans till förlängning Lön: 101,50kr/h Sök tjänsten via den externa länken till komet.se! Kunden är en av världens största konsultbolag och det finns goda möjligheter att vidareutvecklas inom företaget förutsatt att man presterar goda resultat. Detta är ett uppdrag som ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Komet men arbeta ute hos en av våra kunder.

Sammanfattning

Liknande jobb


Projektadministratör

Projektadministratör

17 maj 2024

Erfarenhet av administration? Möjligheten för dig!

Erfarenhet av administration? Möjligheten för dig!

16 maj 2024

Area Assistant

Area Assistant

16 maj 2024