Executive Assistant i centrala City

Arbetsbeskrivning

Chefsassistent
Tycker du om en händelserik vardag, arbeta självständigt och är flexibel? Har du gedigen erfarenhet av arbete som Executive assistant? Randstad söker nu, för start snarast möjligt, en självgående Executive assistant till ett stort internationellt företag inom bank i centrala Stockholm.

Uppdragsgivare: Randstad

Ort: Stockholm

Omfattning: Heltid, 08-17 (flex), Start omgående och tillsvidare

Arbetsbeskrivning
Du kommer att assistent tre högt uppsatta chefer inom ett modernt och globalt företag som sitter i fina lokaler i centrala Stockholm. Du kommer vara en viktig stöttepelare och kommer arbeta brett såväl högt som lågt.

I tjänsten kommer du:



• hantera chefers kalender, e-mail och telefonsamtal
• Arbeta med säladministration, skapa rapporter utifrån Excel
• förbereda och koordinera interna- och externa möten samt ta noter
• du kommer också arrangera resor och ansvara för bokning av möteslokaler
• du kommer även ha administrativt ansvar gällande ekonomiska uppgifter, fakturahantering samt hantering av nyanställda

Kvalifikationer
För att vara aktuell har du:

• gymnasieexamen
• flera års erfarenhet av liknande roll
• god kunskap i Officepaketet
• flytande svenska och engelska (koncernspråk) i tal och skrift

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Vi söker dig som trivs i ett självständigt arbete med stort fokus på service. Då du arbetar med flertalet arbetsuppgifter och kontakter parallellt har du också ha känsla för ordning och struktur. Vidare präglas du av ett stark driv och engagemang och är van att hantera ett varierat tempo. Du är angelägen om att nå resultat och att hålla deadline. Gillar du dessutom att arbeta flexibelt och omprioritera efter behov kommer du att bli en uppskattad kollega.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2019-04-20, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Natalie Bettar | natalie.bettar@randstad.se [ mailto:natalie.bettar@randstad.se ]

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 20 mars 2019

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


28 augusti 2023

Chefssekreterare sjukhusledningen

Chefssekreterare sjukhusledningen

22 augusti 2023

Chefsassistent

Chefsassistent

21 augusti 2023