Executive Assistant till Cevian Capital

Arbetsbeskrivning

För att söka tjänsten gå in på www.id-entity.se under rubriken aktuella rekryteringar.Vi tar ej emot ansökningar via e-post.För vår kunds räkning söker vi dig som trivs i assistentrollen och som har lätt för att se helheten och göra snabba prioriteringar. Dina arbetsuppgifter Som Executive Assistant hos Cevian Capital kommer du att arbeta med att ge administrativ support av högsta kvalitet till ledningen samt analytikerteamet.Tjänsten ställer stora krav på noggrannhet samt förmåga att arbeta ansvarsfullt och proaktivt. I dina dagliga arbetsuppgifter ingår * Ansvar och planering av ledningens kalendrar samt i viss mån även analytikernas * Planera och organisera möten såväl internt som externt med allt från bokningar, planering, framtagning av briefar, bios, agendor och presentationsmaterial till koordinering av lunch och mötesrumutrustning * Kontinuerlig uppdatering av marknadsmaterial, PowerPoint presentationer och annat presentationsmaterial * Helhetsansvar för kvalificerad internationell reseplanering * Resebokningar till ledning och analytiker * Administration av reseräkningar * Backup till kollegor och analytikerteam * I övrigt förekommande arbetsuppgifter Vi söker Vi söker dig som vill arbeta i en internationell och professionell miljö, och som är en positiv och lösningsorienterad person med hög servicekänsla och hög integritet. Företagets koncernspråk är engelska.En övervägande del av dina arbetsuppgifter är på engelska och investerare är oftast engelsktalande.Dina kunskaper i engelska är därför mycket goda, såväl i tal som i skrift. Vi tror också att du en teamplayer med stor ansvarskänsla.Du har ett mycket proaktivt arbetssätt, är kvalitetsmedveten, snabb och stresstålig och lämnar aldrig något åt slumpen.Är du dessutom en noggrann och ansvarsfull person, med förmåga att hantera många parallella projekt samtidigt, tror vi att du kommer att trivas hos oss!Mycket hög arbetsbelastning stundtals vilken ibland kan medföra arbete även utanför ordinarie kontorstider. Din bakgrund Du har gärna minst 5 år arbetserfarenhet från en liknande roll som assistent eller sekreterare.Troligtvis har du erfarenhet av arbete och/eller studier i en internationell miljö.En lämplig utbildningsbakgrund kan vara gymnasieutbildning med kompletterande påbyggnad, t.ex. internationell sekreterarutbildning.Du kan även ha läst på högskola med inriktning på t.ex. ekonomi eller marknadsföring.Du är en van och intresserad dataanvändare och har goda kunskaper i hela Officepaketet.Du är van att arbeta under tidspress och att prestera resultat med mycket hög kvalitet.Sök tjänsten Tjänsten är en heltidsanställning med tillträde snarast. För att söka tjänsten gå in på www.id-entity.se under rubriken aktuella rekryteringar.Vi tar ej emot ansökningar via e-post.Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

HR Konsult Niklas Almquist
0733640640
HR Konsult Åsmund Michalsen
0733232133
HR Konsult Niklas Almquist
08 21 68 90 0737-084194
HR konsult Åsmund Michalsen
0733 23 21 33
Rekryteringskonsult Ylva Ottosson
0733914108

Sammanfattning

  • Arbetsplats: ID. ENTITY AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 30 oktober 2010
  • Ansök senast: 29 november 2010

Besöksadress

TEGNÉRGATAN 35
STOCKHOLM

Postadress

TEGNÉRGATAN 35 2 TR
STOCKHOLM, 11161

Liknande jobb


Projektadministratör

2 juni 2024

31 maj 2024