Executive Assistant till ett managementkonsultbolag

Arbetsbeskrivning

Ryska Posten Bemanning söker för kunds räkning en Executive Assistant på heltid med omgående start.

OM FÖRETAGET

Nu söker vi en Executive Assistant till vår kund som är ett välkänt managementkonsultbolag som är etablerat på den nordiska marknaden. Företaget bidrar till att organisationer ökar sin konkurrenskraftighet genom att utveckla människor och organisationer. Deras kunder är både stora multinationella företag och även snabbt växande startup-bolag. Kontoret är beläget centralt i Stockholm.

OM TJÄNSTEN

Tjänsten är en heltidsanställning och du kommer huvudsakligen att arbeta kontorstider måndag - fredag. Eftersom arbetsbelastningen ibland kan vara hög kan du ibland behöva vara tillgänglig utanför ordinarie arbetstid.

Som Executive Assistant kommer du att stötta två partners. Dina främsta arbetsuppgifter kommer att vara kalenderhantering, möteskoordinering, powerpointpresentationer och sammanställning av data. Du kommer att vara en del av ett fantastiskt team med ambitiösa människor och få arbeta i en spännande tjänst i en stimulerande och föränderlig miljö.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund.

ARBETSUPPGIFTER

Som Executive Assistant kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter som exempelvis:

- Hantera och samordna kalendrar

- Möteskoordinering

- Förbereda och korrekturläsa material och powerpointpresentationer

- Ansvara för tidsplaner

- Uppföljning av försäljning

- Sammanställning av data

- Administration av digitala verktyg

VI SÖKER DIG SOM

- Har arbetat som Executive Assistant

- Har erfarenhet från arbete i en högpresterande arbetsmiljö

- Har stöttat en ledningsgrupp eller seniora chefer/konsulter

- Har goda kunskaper i Officepaketet

- Kan uttrycka sig väl på svenska och engelska i både tal och skrift



Det är meriterande om

- Du har arbetat inom en liknande bransch


Som person är du social, positiv och ansvarsfull. Du är lösningsorienterad, kommunikativ och initiativtagande. Du trivs med att arbeta i ett högt tempo mot uppsatta deadlines och kan arbeta systematiskt och sansat för att nå resultat. Vidare så brinner du för att ge service i världsklass och är van att arbeta självständigt.

OM RYSKA POSTEN BEMANNING

Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

ÖVRIG INFORMATION

Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Sandra Bäckman

Marlen Plånborg

Matilda Örtenmark Nilsson

Svante Larsson

Rakel Lilja

Matilda Dahlin

Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger

Oscar Almgren

Gabriela Montenegro
08 518 072 04

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ryska Posten Bemanning
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 november 2021
  • Ansök senast: 31 december 2021

Besöksadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
None

Postadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
STOCKHOLM, 10253

Liknande jobb


28 augusti 2023

Chefssekreterare sjukhusledningen

Chefssekreterare sjukhusledningen

22 augusti 2023

Chefsassistent

Chefsassistent

21 augusti 2023