Extrajobb för student inom fastighetsbranschen

Arbetsbeskrivning

Är du en student som är sugen på extrajobb? Pluggar du och kan börja jobba omgående? Då är detta extrajobbet för dig!

Dina arbetsuppgifter

Vår kund har behov av en assistent som ska avlasta kontoret i form av att sköta administration och arkivering. Arbetsuppgifterna kommer också innefatta att organisera och strukturera pärmar och register samt diverse administrativa arbetsuppgifter.

Om företaget

Kunden är verksam inom fastighetsbranschen och har flera kontor runt om i landet. Detta kontor är placerat i Lerum och här arbetar sex härliga anställda.

Din profil

Vi tror att du som söker denna tjänst är studerande samt har förmåga att uppföra dig yrkesmässigt. Du ska också kunna börja arbeta omgående. Det ses som mycket meriterande om du som söker studerar inom fastighetsbranschen alternativt marknad eller försäljning. Är du dessutom social, trevlig och anpassningsbar kommer du passa perfekt för denna tjänst. Flexibilitet är också något kunden efterfrågar då tjänsten varierar i behov.

Tjänsten är på deltid med i nuläget 4-8 timmar/månad vilket kommer att variera över tid. Du kommer som anställd ha mycket frihet i att bestämma när du vill jobba.
Här har du som student en viktig och bra inkörsport inför kommande arbetsliv. Tjänsten kan med stor sannolikhet leda till praktik och på längre sikt kan det finnas möjligheter för andra tjänster inom organisationen.

Om oss

Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.



Villkor

Start: Omgående
Ort: Lerum
Omfattning: Initialt 4-8 timmar/månad

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Lindgren

Gorjana Dubovina
0704 44 97 84
Ida Lundblad
0707-66 19 76
Gustaf Hesslegård

Linn Hansson

Ineta Broxe

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Tobias Lindgren
0735 - 16 89 97
Patrik Gustavsson

Caroline Stjerna

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden i Sverige AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Deltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Deltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 4 mars 2015

Besöksadress

Borgmästargränd 1D, Jönköping
None

Postadress

Borgmästargränd 1D
Jönköping, 55320

Liknande jobb


20 mars 2024

Fastighetsadministratör

15 mars 2024

Förvaltarassistent

Förvaltarassistent

5 mars 2024