Extrajobb inom kundtjänst på Swedbank i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Vill du nattjobba deltid med kundservice via telefon, mejl och sociala medier? Sök då extrajobb inom kundtjänst på Swedbank!

Swedbank arbetar aktivt med att skapa nöjda kunder och har en tydlig vision om ett bemötande som alltid utgår från värderingarna – enkel, öppen och omtänksam. Nu behöver vi på TNG dig som brinner för att ge service i världsklass, har en förmåga att alltid inge förtroende och sprider positiv energi runt dig till vårt team hos Swedbank!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Utöver möjligheten att starta din interna karriär på en av Sveriges största banker och få jobba med service och kundbemötande i en högprofessionell miljö erbjuds alla nyanställda en introduktionsutbildning på tre veckor.

För oss på TNG är det också oerhört viktigt att du som konsult trivs och känner dig trygg i din anställning. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal. Det innebär att du som konsult omfattas av kollektivavtalets villkor för exempelvis lön, försäkringar, tjänstepension och semester. Du omfattas också av våra övriga förmåner såsom friskvårdsbidrag och företagshälsovård. Som konsult på TNG kommer du även ha en dedikerad och engagerad konsultchef vid din sida som har en kontinuerlig kontakt med dig, arbetar för att du ska få en önskad utveckling i din yrkesroll samt säkerställer att du trivs på din arbetsplats.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Tjänsten innebär att du får möjlighet att utvecklas inom ekonomi, administration och service. Du ansvarar för att hjälpa bankens privata och företagskunder när de kontaktar oss. Det kan innebära att svara på frågor som handlar om banksaldon, Swedbanks app, bank-id och andra ekonomiska ärenden.

ROLLEN INNEBÄR I KORTHET

Nattarbetet innebär att avdelningen har öppet mellan klockan 23-07, samtliga dagar, året runt. Du kommer att arbeta cirka 1-2 pass per vecka och stå i beredskap i snitt 1 pass i veckan. Beredskap innebär att du ska kunna hoppa in med kort varsel ifall en kollega till exempel blir hastigt sjuk och du får självklart lön när du står i beredskap.

Arbetsplatsen är Swedbanks kontor på Stora Essingen i Stockholm, nära till kollektivtrafik. Tjänsten beräknas starta i slutet av augusti med cirka tre-fyra veckors heltidsutbildning på dagtid under september månad. Viss flexibilitet finns under utbildningstiden för att kunna kombinera med tex studier, men det är viktigt att du kan avsätta tid för att vara med på utbildningen.

VEM ÄR DU?

Som person gillar du att arbeta med service via digitala verktyg. Vi ser gärna att du tidigare jobbat med kundsupport, så att du vet vad det innebär att kommunicera och bemöta olika människor och deras behov. Har du dessutom arbetat med administration och har lätt för att lära dig IT så är det ett plus. Erfarenhet av att jobba natt är meriterande.

Dessutom har du:
• God kommunikativ förmåga - du ska hjälpa kunder på telefon, sociala medier och e-post
• Goda kunskaper i svenska och engelska
• Förmåga att lösa ärenden på ett systematiskt sätt – kundnöjdhet är ett prioriterat område

INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd utav oss på TNG och arbeta ute hos Swedbank. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac

Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström

Marcus Eriksson

Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TNG Group AB Stockholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast lön
  • Deltid Visstid
  • Publicerat: 22 juni 2017

Besöksadress

Korsgatan 3, Göteborg
None

Postadress

Västra Järnvägsgatan 15
Stockholm, 10132

Liknande jobb