Extrajobb! Kundservicemedarbetare till dryckesföretag

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Rollen som kundservicemedarbetare innebär att du svarar på inkommande samtal från företagskunder gällande orderhantering, beställningar och information om kampanjer m.m. Du kommer att arbeta i team och avlasta ordinarie personal vid arbetstoppar. Du kommer gå på schema och det finns möjlighet att jobba extra inför storhelger. Du kommer att vara anställd hos Magna, men arbeta ute hos vår kund och deras kontor i Vårby.

Arbetets omfattning: Start så snart som möjligt. Extra på måndagar och tisdagar kl.8-17. Det finns inte möjlighet till flex.

Kundföretaget
Vår kund är i grunden ett familjeägt bryggeri men har utvecklats till en av Sveriges största dryckesleverantörer. Företaget värnar om dryckeshantverket och har alltid dryckesupplevelsen i fokus. Bland produkterna återfinns ett brett sortiment inom öl, vin, sprit och läsk. Företaget förenar starka traditioner med nytänkande och har idag ca 1000 medarbetare och en omsättning på över 3 MDKR. Kontoret är beläget i Vårby.

Din profil
Vi söker dig som har en annan huvudsaklig sysselsättning, troligtvis är du student på heltid eller deltid. Du har möjlighet att arbeta extra enligt tiderna ovan och ibland mer, oftast inför storhelger. Du har erfarenhet av tidigare arbete med kundservice och anser dig ha lätt för att sätta dig in i nya arbetsuppgifter. Du är en god kommunikatör och älskar att ge effektiv och god service till företagets kunder. Du skall ha god datorvana och det är meriterande om du arbetat med telefonen som redskap tidigare. Det är även ett plus för din egen del om du bor söder om Stockholm, men det är naturligtvis inte ett krav.

Personliga egenskaper: För att trivas på företaget tror vi att du är glad och positiv och gillar att arbeta i grupp. Vidare är du nyfiken och hungrig på att lära dig nya saker. Det viktigaste för dig är att se till att kunden blir nöjd samtidigt som du har lätt att behålla lugnet i perioder när det är mycket att göra.


Vårt företag
Vi är en samarbetspartner som hjälper företag att utveckla, utmana och förbättra organisationer inom bemanningslösningar och rekryteringsuppdrag. Vi hjälper våra kunder med allt ifrån juniora tjänster till chefs- och specialistroller. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Handel & Logistik, Industri.

Vi önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning.
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension.

Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!

Kontaktpersoner på detta företaget

Emma Henriksen

Louisa Björklund

Frida Bergman

Marcus Nilsson

Marcus Nilsson
076-6778778
Christian Vikander
070 512 49 15
Christian Vikander
08 - 121 502 04
Jessica Tollstoy

Johanna Lindholm

Ann-Sofie Widlund Stendalen
08-501 685 11

Sammanfattning

  • Arbetsplats: MAGNA AB Stockholm
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Deltid
  • Fast lön
  • Deltid - Enligt överenskommelse Visstid, 3-6 månader
  • Publicerat: 25 september 2017

Besöksadress

Industrigatan 4A, Stockholm
None

Postadress

Industrigatan 4A
Stockholm, 11246

Liknande jobb


Back office agent Fråga BAUHAUS- Heltid Säsong

Back office agent Fråga BAUHAUS- Heltid Säsong

19 april 2024