Extrajobb som kundtjänstmedarbetare hos Locum

Arbetsbeskrivning

Brinner du för service samt har tidigare erfarenhet av kundtjänst eller kundservice? Vi söker nu två studenter som vill arbeta deltid hos Locum 1-2 dagar per vecka. Tjänsten startar efter sommaren i augusti/september.

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker för Locums räkning två kundtjänstmedarbetare som vill arbeta 1-2 dagar per vecka med start efter sommaren. I rollen hanterar du inkommande frågor och ärenden gällande Facility Management-tjänster, felanmälan av drift på våra större sjukhus och support för telefoni och nätverk. Uppdraget är en del av vår personaluthyrning vilket innebär att du kommer att vara anställd av Academic Work men arbeta som konsult hos Locum.

Som konsult på Academic Work erbjuds du:


* Kollektivavtal: Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
* Dedikerad konsultchef: Som anställd på Academic Work får du alltid en ansvarig konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefens uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.


ARBETSUPPGIFTER
Som kundtjänstmedarbetare på Locum kommer du att ta emot samtal, e-post och webbförfrågningar, hantera dessa i vårt ärendehanteringssystem och omsätta kundens önskan i handling.

Du kommer till exempel att:


* Svara på frågor och ta emot felanmälningar från vårdpersonal, hyresgäster och anställda inom Locum
* Kvalitetssäkra att fel och brister åtgärdas
* Vara en väg in för alla ärenden


VI SÖKER DIG SOM
* Har minst 2 år kvar av eftergymnasiala studier och det är meriterande om du studerar inom fastighet.


* Erfarenhet av arbete ifrån kundtjänst eller kundservice.
* Har arbetat med telefonen som främsta redskap.
* Goda kunskaper i svenska samt känner sig trygg i det engelska språket.
* Har en mycket god förmåga att söka information, både via webb och via andra system.
* Det är meriterande om du har erfarenhet från vård eller fastighetsbranschen.


Som person har du förmågan att planera, organisera och prioritera ditt arbete på ett effektivt sätt samt håller tidsramar och drivs mot satta målbilder. Under arbetets gång behåller du ett realistiskt perspektiv på situationer och fokuserar på rätt saker. Du är välformulerad och engagerad i dina möten både via telefon och vid faktiska möten, även i dina kontakter via e-post. Din servicenivå är hög vilket innebär att du är lugn, uppmärksam och tillmötesgående och tycker om att hjälpa andra. Då större delen av kundkontakterna sker via telefon är det viktigt att du tycker om att möta kunder och samarbetspartners den vägen. Du har även mycket god samarbetsförmåga och har lätt att anpassa dig till ändrade omständigheter.

Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på sts03@academicwork.se under kontorstid. Kopiera gärna in länken till annonsen i ditt mail.

START: Omgående

UPPDRAGETS UPPSKATTADE OMFATTNING: 1-2 dagar per vecka samt möjlighet till mer under jul och sommarlov.

UPPSKATTAD ARBETSTID: Varierande mellan 6.45-17.00

PLATS: Södermalm, Stockholm

URVAL: Sker löpande.

Academic Work är Home of the Young Professionals. Vi vänder oss till dig som är akademiker och har några års arbetslivserfarenhet, är nyutexaminerad eller fortfarande studerar på högskola/universitet. Hos oss kan du arbeta som uthyrd konsult på specifika kunduppdrag eller bli anställd direkt hos ett kundföretag via vår rekryteringsverksamhet. Läs mer på www.academicwork.se.

SKYDD FÖR DEN PERSONLIGA INTEGRITETEN
När du skickar in din ansökan till Academic Work godkänner och samtycker du till att Academic Work behandlar dina personuppgifter enligt Personuppgiftslagen. Läs mer under vår PuL-sida.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Locums kundserviceenhet är vägen in för landstingets Facility Management-funktion, där man hanterar frågor och ärenden för kärnverksamheten. Inom Kundservice kommer man att ansvara för att landstingets fastigheter och lokaler samt att de servicetjänster som underlättar användandet av lokalerna fungerar på ett optimalt sätt.

Hos Locum strävar vi efter att ge individen både ansvar och handlingsutrymme. Kundserviceenhetens organisation kommer att präglas av stor drivkraft, tydligt utvecklingsfokus och ett öppet och kreativt samarbetsklimat med kunden i fokus. Vårt mål är att tillhandahålla landstingets verksamheters tjänster med hög kvalitet och tillgänglighet, vi ska leverera värden för vården.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Enligt avtal
  • Deltid Varierande mellan 06:45-17:00
  • Publicerat: 20 maj 2016

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Datasamordnare - Infrastruktur

Datasamordnare - Infrastruktur

27 februari 2023

Datasamordnare - Infrastruktur

Datasamordnare - Infrastruktur

27 februari 2023

Driftoperatör Windows/Unix

Driftoperatör Windows/Unix

6 februari 2023