Extrajobb som receptionist i Skara

Extrajobb som receptionist i Skara

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Studerar du och vill dryga ut studentkassan? Eller jobbar du kanske deltid och vill ha ett flexibelt extraarbete? Vi söker just nu noggranna medarbetare som vill arbeta som receptionist i Skara.


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.


Till denna tjänst söker vi personer för extraarbete. Enligt vårt kollektivavtal är det därför viktigt att du som söker kan visa intyg att du har en annan huvudsaklig sysselsättning. Det kan vara exempelvis studier eller annat arbete med en omfattning på minst 50 %. Om du söker arbete på heltid så hänvisar vi istället till våra utannonserade tjänster för heltidsarbete.

Ansvarsområden
I din roll som receptionist hos vår kund i Skara kommer du ansvara för:


Välkomna och registrera besökare
Besvara inkommande telefonsamtal
Boka mötesrum
Posthantering
Beställning av kontorsmaterial
Tillsyn över allmänna ytor och kök


Arbetstider
Deltid, 20%

Kvalifikationer
Som person är du prestigelös, tar egna initiativ och tar dig an de uppgifter du ser behöver utföras. Vi söker dig som har positiv inställning, hög arbetsmoral och är engagerad i dina arbetsuppgifter. För att trivas i rollen behöver du vara noggrann, ordningsam och trivas med att arbeta med många olika arbetsuppgifter.


Gymnasieutbildning
Microsoft Office


För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Erfarenhet
• Tidigare erfarenhet från växel/reception eller annan typ av liknande serviceinriktat arbete.

Ansökan
20200322, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.


För information: Alexander Pihl, Konsultchef, alexander.pihl@randstad.se

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 mars 2020
  • Ansök senast: 22 mars 2020

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Vi söker kundtjänstmedarbetare till kommande uppdrag

Vi söker kundtjänstmedarbetare till kommande uppdrag

27 maj 2024

Vi söker receptionist på heltid!

Vi söker receptionist på heltid!

27 maj 2024