Facility Coordinator

Arbetsbeskrivning

Vill du vara med och skapa Göteborgs bästa arbetsplats?

SYKES är världsledande inom outsourcing av kundtjänst, teknisk support och växeltjänster. SYKES har för närvarande över 80 center med 45000 anställda som hanterar kundkontakter på fler än 30 språk. Från våra 8 nordiska call center i Sverige, Norge, Danmark och Finland levererar vi tjänster för såväl små lokala företag som stora internationella företag. På vårt Call Center i Göteborg arbetar för närvarande 250 personer med att ge säljande service och support till kunder runt om i Sverige.

Vi söker just nu en självgående, ansvarstagande och flexibel facilitetsansvarig som kan ta ansvar för att vår arbetsplats i Göteborg är välfungerande och representativ. På vår arbersplats jobbar mestadels ungdomar så det är en förutsättning att du trivs i en ungdomlig miljö.

En vanlig dag kan se ut enligt följande;

- Renhållning och skötsel av personalkök fyra gånger per dag
- Rengöring och påfyllning av kaffeapparater
- Mottagande av paket och leveranser
- Posthantering
- Beställning av kontorsmaterial
- Montering av enklare kontorsinredning
- Hantering av nycklar, skåp och headset åt våra medarbetare
- Ordna enklare förtäring vid möten
- Möjlighet att med hjälp av bil kunna göra enklare inköp och hämta gäster vid flygplats, tåg etc.
- Säsongsdekoration av kontoret (blommor, adventsljusstakar etc).


Vi ser att du som söker är en energifull, positiv och initiativrik person. Du ska ha ett öga för vad som behöver göras och du ska kunna ta order, vara effektiv och leverera på utsatt tid. Du ska gilla fart och fläkt. Du har en känsla och vilja att skapa den bästa arbetsplatsen för våra 250 medarbetare.

Slutligen så söker vi en person som säger; "Jag fixar det" och verkligen gör det. Du behöver gilla dagliga rutiner samtidigt som du behöver ta dig an de arbetsuppgifter som dyker upp under dagen.

Låter det intressant?
Vi bjuder in till ett kort informationsmöte på måndag 16/9 kl 12.00-12.30 där ni också får möjlighet att visas runt i lokalerna. Adress Götaverksgatan 8, buss 16 mot Lindholmen, hållplats regnbågsgatan.

Tillträde sker så snart som möjligt. Urval görs löpande.

Kontaktpersoner på detta företaget

HR-assistent Pia Gustafsson
0680-71 60 00
HR Assistent Rickhard Stålhandske
0680-716000 070-3103541
Personalchef Mathias Andersson
0680-716000 070-2223327
HR-assistent Malin Gustafsson
0702-550966
HR-assistent Pia Gustafsson
0680-71 60 00
HR Manager Linda Andersson
0680-716000
HR Manager Mathias Andersson
0680-71 60 00 070-222 33 27
HR Assistent Rickhard Stålhandske
0680-71 60 00 070-310 35 41
HR- Assistent Malin Gustafsson
0702-550 966
HR- Assistent Stefan Wangdell
0709-839 656

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sykes Sweden AB Kalmar
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 10 september 2013

Besöksadress

Fartygsgatan 4
Kalmar

Postadress

Fartygsgatan 4
Kalmar, 39230

Liknande jobb


Vaktmästare, vikariat

24 april 2024

23 april 2024

16 april 2024