OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Aros Kapital AB bildades 2004 och är ett expansivt bolag inom fakturaköp och inkasso. Läs gärna mer om våra tjänster på vår hemsida www.aroskapital.se.
Fakturaansvarig
Din främsta arbetsuppgift som fakturaansvarig blir att kontrollera och handlägga inkommande fakturor från företagets befintliga kunder. Till dina uppgifter hör även att registrera inbetalningar och följa upp obetalda fakturor med påminnelser och kravbrev. I rollen ingår även övrigt förekommande administrativt arbete. Arbetstid 8.30 - 17.00.
Vi söker dig som har genomgått en KY-utbildning eller högskoleutbildning inom ekonomi. För att klara av positionen krävs att du har minst två års erfarenhet av likvärdiga arbetsuppgifter. Stor vikt kommer att läggas vid din personlighet.
Du ska vara positiv, noggrann, serviceinriktad och ha god förmåga till att se vad som behöver göras. Då positionen innebär att du kommer att vara ytterst ansvarig för fakturaköp så är det viktigt att du är ansvarsfull, stresstålig och duktig på att klara av många olika fokusområden. Eftersom jobbet kräver kontakt med företagets kunder krävs att du har en bra social förmåga. Företaget befinner sig i en expansiv fas så det finns goda möjligheter till en framtida utveckling inom företaget.
Kvalifikationer:
KY-utbildning eller högskoleutbildning inom ekonomi. Kunskaper i Excel och erfarenhet av arbete på factoring/inkassoföretag är meriterande.
Tillträde omgående.
Vi tar endast emot ansökningar via e-post. Märk din ansökan "Fakturaansvarig".
Har ni frågor gällande tjänsten vänligen maila till oss på jobb@aroskapital.se
Kontaktpersoner på detta företaget
vVD Peter Borgkvist
0707- 80 30 01
Inkassochef Telmy Ljung
031-833670
0704-954575
Produktionsansvarig Anna Andric
031-833670