OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Aros Kapital AB bildades 2004 och är ett expansivt bolag inom fakturaköp och inkasso. Läs gärna mer om våra tjänster på vår hemsida www.aroskapital.se.
Fakturahandläggare
Din främsta arbetsuppgift som fakturahandläggare blir att kontrollera och handlägga inkommande fakturor från företagets befintliga kunder. Till dina uppgifter hör även att registrera inbetalningar och följa upp obetalda fakturor med påminnelser och kravbrev. I rollen ingår även övrigt förekommande administrativt arbete. Arbetstid 8.30 - 17.00 (heltid).
Vi söker dig som är gymnasieekonom eller med KY-utbildning, gärna med erfarenhet från ekonomiarbete. Stor vikt kommer att läggas vid din personlighet.
Du ska vara positiv, noggrann, serviceinriktad och ha god förmåga till att se vad som behöver göras. Det är även viktigt att du är ansvarsfull, stresstålig och duktig på att klara av många olika fokusområden. Eftersom jobbet kräver en hel del kontakter, både internt och med företagets kunder krävs att du har en bra social förmåga och att du vågar ta för dig. Då företaget befinner sig i en expansiv fas så innebär tjänsten goda möjligheter till en framtida utveckling inom företaget.
Arbetsuppgifter:
Att handlägga fakturaköpsärenden.
Kvalifikationer:
Gymnasieekonom eller KY-examen med erfarenhet inom ekonomiarbete. Kunskaper i Excel och erfarenhet av arbete på factoring/inkassoföretag är meriterande.
Vi tar endast emot ansökningar via e-post. Märk din ansökan "Fakturahandläggare".
Omgående tillträde.
Har ni frågor gällande tjänsten vänligen maila till oss på jobb@aroskapital.se
Kontaktpersoner på detta företaget
vVD Peter Borgkvist
0707- 80 30 01
Inkassochef Telmy Ljung
031-833670
0704-954575
Produktionsansvarig Anna Andric
031-833670