Fakturasupport deltid till ett bygg- och fastighetsbolag i solna

Fakturasupport deltid till ett bygg- och fastighetsbolag i solna

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Blir du motiverad av att ge service och att hjälpa kunder samt har ett intresse för siffror och ekonomi? Vi söker dig som är student med minst två år kvar av dina ekonomistudier och som vill arbeta med kundsupport i en 1st line support av fakturafrågor från nordiska kunder och leverantörer. Detta är ett konsultuppdrag hos ett av nordens ledande bygg- och fastighetsbolag där du kommer att tillhöra deras ekonomiavdelning. Välkommen med din ansökan! 
 
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. 

Ansvarsområden
I rollen som fakturasupport kommer du hjälpa kunder och leverantörer med fakturafrågor. Rollen innefattar följande arbetsuppgifter:


Hantera supportärenden inkommande både via telefon och ärendehanteringssystem från kunder och leverantörer inom norden
Vidarebefordra ärenden som ej ska/kan lösas i Service Desk till relevant avdelning
Bidra med idéer för kontinuerligt förbättringsarbete 


Arbetstider
 Omfattningen är ca 1-1,5 dag i veckan med viss flexibilitet gällande antalet timmar per dag. Under mellandagar och några veckor under sommarperioden förväntas du kunna arbeta heltid. Du kommer att arbeta ute hos vår kund med placering i Solna på deras huvudkontor med ljusa och fräscha arbetsytor i ett öppet aktivitetsbaserat kontorslandskap. 

Kvalifikationer
För att lyckas i denna skall du ha följande erfarenheter: 
Pågående utbildning inom ekonomi 
Erfarenhet av arbete inom kundservice och/eller support 
Kunskap kring fakturafrågor 
God förmåga att kommunicera i både tal och skrift, i såväl svenska som engelska
God kunskap inom Officepaketet, framförallt i Word och Excel

Meriterande om du har kunskap/erfarenhet av; 
Redovisning och bokföring samt arbetat i något ekonomi- eller affärssystem 
Behärskar annat nordiskt språk (finska, danska, norska)

Som person är du driven, ambitiös och lösningsorienterad. Du brinner för service och support och du kan uttrycka dig pedagogiskt i såväl tal som skrift. Vidare har du en stark administrativ ådra och är ansvarstagande. Du har en god förmåga att driva ditt arbete framåt, du är nyfiken och har en vilja att lära dig mer. En god samarbetsförmåga och ett positivt förhållningssätt är A och O för dig.  För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald 

Ansökan
2021-12-12, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt. 


För information: Josefin Berg, josefin.berg@randstad.se

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 december 2021
  • Ansök senast: 12 december 2021

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Koordinator

Koordinator

23 december 2023

21 december 2023

19 december 2023

Swedbank söker bolånehandläggare

Swedbank söker bolånehandläggare

15 december 2023