OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Din uppgift blir att kontakta kunderna i en välkänd butikskedja för att samla respondenter till en webbenkät med frågor om butikens utbud, personal och service. Med en Ipad som hjälpmedel tas deras e-poster upp för distribution av enkäten.
Rätt person för uppdraget är den som har lätt för att kontakta främmande personer, har lätt att uttrycka sitt ärende samt i alla lägen kan bevara lugnet och den positiva attityden.
EVRY är ett av de ledande IT-företagen i Norden. Vi gör information levande med hjälp av idéer, teknik och smarta lösningar. På så sätt skapar vi affärsnytta för våra kunder och värde för hela samhället. EVRY kombinerar en lång branscherfarenhet, ett flexibelt förhållningssätt och internationell kapacitet med en stark lokal närvaro för att hjälpa kunderna att nå sina affärsmål genom att förverkliga den fulla potentialen av IT. För små- och medelstora företag har vi etablerat EVRY One, vårt helhetserbjudande där vi fokuserar på lösningar för att möta de utmaningar dessa företag har i sin dagliga verksamhet Kontaktinformation Företagets adress Ekensbergsvägen 113 SOLNA Postadress EVRY AB BOX 720 17179 SOLNA Telefonnummer 010-5880000 Sök jobbet via e-post Arbetsgivaren vill att du skickar din ansökan via e-post till arbetsledare.falt@evry.com
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Träff
Sama Al Beiati
0732-365221
Sema Al Beiati
0732-365221
Maria Träff
Kristina Larsson
Gino Mufty Karan
0732-365221
Lars Ohlsson
0732-365221
Linda Winqvist
073-2365221
Linda Winqvist
073-236 51 89
Linda Winqvist
0737081789