Fältsäljare till Distributionsuppdrag på DVH, distrikt Örebro

Arbetsbeskrivning

Instore Business söker Fältsäljare till distrikt Örebro för -


Distributionsprojekt för kvällstidningarna:
 
Då vår duktiga säljare på distrikt Örebro nu valt att gå vidare mot nya utmaningar söker vi nu hans ersättare på vårt projekt för Kvällstidningarna.
 
Din roll
Som fältsäljare för Instore Business AB representerar du alltid den aktuella uppdragsgivaren och dess varumärken ute i butikerna.
Du är uppdragsgivarens ambassadör på fältet.

Ditt uppdrag är tids och resultat bestämt, där syfte och mål med besöken i butikerna är tydligt.Du planerar och genomför dina besök på givet distrikt - allt för att hålla tidsramarna och nå resultaten. Ditt engagemang och din personlighet lägger grunden för goda relationer mellan dig, butikerna och uppdragsgivaren och deras varumärken.

Uppdraget omfattar heltid måndag-fredag, och uppdraget startar torsdagen den 22 augusti 2016 - därav kort ansökningstid och tillträde snarast möjligt.
Uppdraget tillika anställningen pågår till och med 10 december 2016 med stor möjlighet till förlängning.

Du kommer arbeta med kvällstidningarna - Aftonbladet och Expressen, deras bilagor och magasin. Uppdraget är att besöka ett antal förutbestämda butiker för att bland annat säkerställa att kvällstidningarnas produkter har sina givna platser i butikerna, och att löpsedlarna exponeras på ett bra sätt - allt för att öka distributionen och butikernas tidningsförsäljning. 
 
 
Din bakgrund
Vi tror att du är i början av din karriär och är nyfiken på, eller vill vidareutveckla dig i rollen som fältsäljare.Att du tycker om Service och Försäljning tar vi för självklart, och att du har någon sorts erfarenhet av försäljning och/eller service.
Det är självklart meriterande om du arbetat inom svensk Dagligvaruhandel tidigare.

Du har genomfört gymnasium i ryggsäcken, och B-körkort är ett krav för att du ska kunna ta dig an en tjänst som denna.

Som person är du utåtriktad och du tycker om att knyta nya kontakter. Du gillar att ha ordning och reda, och du har förmågan att strukturera och planera din tid och dina arbetsuppgifter. Du känner dig trygg och bekväm med att ibland hjälpa kunden fatta beslut.
 
 
Vi erbjuder
Anställningen påbörjas med introduktion i Stockholm där Du får också bekanta dig med företagen och de produkter som du ska representera. Genom hela uppdraget får du coachning av uppdragets ansvariga säljledare.
Vi går igenom det aktuella uppdragets karaktär, syfte och mål. Du utrustas även med alla verktyg som behövs för att kunna genomföra uppdraget på allra bästa sätt såsom:Tjänstebil, Ipad med säljstöd och rapporteringssystem samt sälj och marknadsmaterial.
 
Läs gärna mer på vår hemsida: http://instorebusiness.com/att-jobba-for-instore-business/ 
 
Ansökan och kontaktperson 
Observera att vi inte tar emot några ansökningar via post eller mail, ansökan skickas in genom att ansöka via länken nedan.

Har du frågor gällande tjänsten kontakta ansvarig rekryterare:liselott.hallstensson@instorebusiness.se 
Sista ansökningsdagen är den 4/9-2016

Kontaktpersoner på detta företaget

Liselott Nejdeblad Hallstensson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Instore Business AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Timlön enligt ök.
  • mån-fre, 8-17 snarast till och med 9 december 2016 men möjlig förlängning.
  • Publicerat: 22 augusti 2016

Besöksadress

Drottninggatan 95 A
None

Postadress

Drottninggatan 95 A
Stockholm, 11360

Liknande jobb


26 april 2024

26 april 2024

26 april 2024

26 april 2024