Fastighets AB Balder söker Förvaltningsassistent

Arbetsbeskrivning

Fastighets AB Balder är ett snabbt expanderande bolag som äger fastigheter till ett värde av ca 29,1 mdkr och har 21 000 lägenheter belägna runt om i Sverige. I Stockholm äger bolaget 1 550 lägenheter i områdena Vårby Gård, Botkyrka, Ösmo och Barkarby. Läs mer om vår verksamhet på www.balder.se

Vår ambition på Fastighets AB Balder är att vara ett fullserviceföretag som sätter kundens önskemål i centrum. Vi är lyhörda för våra kunders synpunkter och därför är det viktigt för oss att du som söker tjänsten är servicemedveten, lösningsorienterad och självgående. Du är bolagets ambassadör och har dagligen kontakt med våra hyresgäster.

Arbetsuppgifter
I arbetet som Förvaltningsassistent kommer du att arbeta med att skapa och upprätthålla en bra relation till våra hyresgäster. Du kommer att arbeta med hyresadministrationen kring lägenheterna där du bland annat ansvarar för nyckelhantering, andrahandskontrakt, överlåtelser, kontraktskrivningar, vidarefakturering och avtalshantering. Du ansvarar även för receptionen där du tar emot kunder, telefonsamtal och sköter beställningar av kontorsmaterial. Vidare kommer dina arbetsuppgifter att bestå av:

- Medverka vid av- och inflyttningar samt utföra lägenhetsbesiktningar
- Marknadsföra lediga objekt och upprätta hyreskontrakt
- Sköta administrationen kring garage- och parkeringsplatser
- Ta emot och rapportera synpunkter från hyresgäster
- Hantera reklamationer och sköta kontakten med fastighetsskötarna
- Formulera informationsbrev

Erfarenhet
Vi söker dig som har arbetat som Förvaltningsassistent eller liknande tidigare. Du har en god vana av administrativt arbete och att ge service. Har du erfarenhet och kunskaper i Fastnet och/eller Capifast är det meriterande. Vi värdesätter att du har en öppen och positiv inställning till ny kunskap samt har lätt för att lära. Språkkunskaper utöver svenska och engelska är meriterande.

Personliga egenskaper
Vi söker dig som är positiv, utåtriktad och har en stor serviceanda. Du är strukturerad, stresstålig och van vid att arbeta självständigt samtidigt som du har en god samarbetsförmåga. Vidare är du trygg och tillmötesgående och kan på ett ödmjukt och lyhört sätt kommunicera med både kunder och kollegor.

Din ansökan
Låter detta som en tjänst för dig? Tveka inte att skicka in ditt CV och ett personligt brev redan idag till joakim.hanel@weselect.se då ansökningarna behandlas löpande. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Joakim Hänel på 0704-75 96 54.

Sista ansökningsdag är 20 juli 2014

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Karin Erjeby
0707 - 21 03 06
Maria Edwertz
0727-260018
Rekryterare Maria Edwertz
0727-260018
Karin Erjeby
0707-210306
Maria Edwertz
0727 ? 26 00 18
Karin Erjeby
0707-210306 0707-210306
Joakim Hänel
0704 - 75 96 54
Linn Byström
0702587833
Maria Edwertz
0727260018
Maria Edwertz
072-7260018

Sammanfattning

  • Arbetsplats: WE SELECT SWEDEN AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 25 juni 2014

Besöksadress

Kungsgatan 33
STOCKHOLM

Postadress

Kungsgatan 33
STOCKHOLM, 11156

Liknande jobb


18 april 2024

Projektskyddssamordnare

Projektskyddssamordnare

18 mars 2024