Fastighetsbolag söker ekonomiassistent!

Fastighetsbolag söker ekonomiassistent!

Arbetsbeskrivning

Vårt uppdrag:
Vår kund som är ett företag inom fastighetsbranschen söker nu en ekonomiassistent som vill komma in och stärka upp på deras ekonomiavdelning. Vi söker därför dig med ett intresse för de små detaljerna i organisationens arbete och som har förmågan att sätta dem i relation till helheten på en ekonomiavdelning.

Tjänsten är på heltid och vår kund sitter i trivsamma lokaler i centrala Stockholm.

Då detta är ett konsultuppdrag innebär det att du anställs hos oss på Avanzera och din arbetsplats är hos vår kund. Som konsult hos Avanzera kan du känna dig trygg, du har fast månadslön, betald semester och en dedikerad konsultchef som finns som bollplank under hela vår gemensamma resa.

Efter avslutat konsultuppdrag finns goda möjligheter att gå över som anställd direkt hos vår kund.


Arbetsuppgifter:
I rollen som ekonomiassistent kommer du primärt att arbeta med;

• Kund- och leverantörsreskontra
• Bokföring av in- och utbetalningar
• Löpande bokföring
• Kundfakturering
• Viss inköpsadministration
• Viss hyresadministration
• Avstämningar

Du kommer att tillhöra en trevlig avdelning med sociala och drivna medarbetare där man tillsammans ansvarar för ekonomi- och hyresadministration, löpande redovisning, bokslut och koncernredovisning mm



Din bakgrund:
Vi ser att du som söker den här tjänsten har studerat ekonomi eller redovisning och har minst ett par års arbetslivserfarenhet från en ekonomiavdelning. Har du bakgrund från fastighetsbranschen är det ett stort plus men ej ett krav.
För att lyckas i den här rollen är det viktigt att du uppskattar variation och har lätt för att ta kontakt med medarbetare, kunder och leverantörer. Vidare tror vi att du som gillar siffror och uppskattar känslan av att ge riktigt god service kommer att trivas väldigt bra i den här rollen!



Om oss:
Avanzera grundades 1998. Hos oss får du en personlig konsultchef som är med dig genom hela resan från intervju till uppföljning av uppdraget. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och att vårt samarbete ska bli bra och långsiktigt.

Något som är viktigt för dig som ser dig omkring efter ett nytt jobb är att vi är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag genom Kompetensföretagen vilket innebär att vi har kollektivavtal och försäkringar vilket är en trygghet för dig bland annat genom att du har tjänstepension. En annan trygghet är att vi varit verksamma i mer än 20 år i branschen vilket borgar för att vi arbetar med långsiktiga relationer med både kunder och våra anställda. Vi är det enda bemanningsföretaget som uppmanar alla kunder och anställda att lämna omdömen om oss genom Reco. Här kan du läsa omdömen från våra anställda och våra kunder https://www.reco.se/avanzera-ab. Hoppas att du snart är en av dem som ger oss ett omdöme.

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna Kalzén
0700-90 54 91
Camilla Jonsson
0854528304
Helena Elvin Guillemain
0854528305
Malin Klingberg
0854528307
Malin Klingberg
08-54528307
Iren Sayar
0700-905 492
Camilla Jonsson
08 - 545 28 304
Malin Klingberg
08-54520307
Cecilia Wiborg

Malin Klingberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Avanzera AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 februari 2023
  • Ansök senast: 9 mars 2023

Besöksadress

Box 853, Stockholm
None

Postadress

Box 853
Stockholm, 10137

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024