Fastighetsskötare över sommaren

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Cemi Förvaltning AB är en del i Cemi som är ett samlingsnamn för en grupp bolag med verksamhet inom bl. a fastighetsförvaltning. De har ett hundratal kunder i Storstockholm och erbjuder helhetslösningar för fastighetsförvaltning åt bostadsrättsföreningar, offentliga beställare, fastighetsbolag och hotell. Cemis övergripande mål är att leverera tjänster som ger nöjda kunder och långa affärsrelationer. Deras långsiktiga framgång beror på deras förmåga att skapa värden för dem de finns till för – deras kunder. Deras kunders krav, önskemål och behov ska alltid vara vägledande för organisationen, deras medarbetare och deras verksamhet.

Du anställs av Arena Personal som fastighetsskötare och hyrs ut till Cemi under del av sommaren. Som fastighetsskötare är du fastighetsägarens ansikte ute på fältet och ansvarar för att hyresgästerna känner sig nöjda och trygga i sin boendemiljö. I rollen som fastighetsskötare ingår rondering med viss felavhjälpande underhåll av fastigheterna och att avhjälpa enklare fel efter anmälan av hyresgästerna. Du tycker det är viktigt att ge en god service, planera ditt arbete, samt hålla goda kontakter med hyresgästerna, leverantörer och underentreprenörer.

Period: vecka 24 t.o.m. 31 eller v. 25 t.o.m. 32 eller v. 27 t.o.m. 31.
Omfattning: heltid, måndag - fredag 7-16.
OBS! Ange i din ansökan vilken period du är intresserad av. Du måste kunna jobba samtliga veckor i perioden.


Din profil
För att passa för uppdraget bör du ha:
• Erfarenhet av fastighetsskötsel
• Förmåga att hålla en god servicenivå och hitta lösningar.
• God datorvana och vana att arbeta med dator/telefon som hjälpmedel.
• Hög social kompetens och kommunikativ.
• Goda kunskaper i svenska.
• B-körkort.

Som fastighetsskötare på Cemi erbjuds du ett omväxlande och spännande jobb, över sommaren. Du får en bra introduktion och tillgång till bil för att ta dig runt mellan fastigheterna du ansvarar för. För rätt person kan det finnas möjlighet till förlängning.



Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens. Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd. Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.


Om verksamheten
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.


Ansökan
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på ”ansök här” eller ”ansök via extern webbplats”.
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på ”Sök jobbet” och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Micaela Berggren
073 432 26 52
Jenny Bruhn
08- 587 117 14
Ingela Goding
08-587 117 03
Fredrik Edvinsson
08-587 117 38
Tony Blom

Sara Bahlenberg

Sara Bahlenberg
0733928048
Tomas Larsson
08-587 117 23
Jenny Bruhn
08-587 117 14
Micaela Berggren

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Arena Personal Logistik AB Stockholm
  • 3 platser
  • 11 dagar - 3 månader
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Sommarjobb
  • Publicerat: 29 maj 2017

Besöksadress

Fleminggatan 7, Stockholm
None

Postadress

Fleminggatan 7
Stockholm, 10425

Liknande jobb


Fastighetsskötare - Uppsala

Fastighetsskötare - Uppsala

22 maj 2024

Serviceman sökes till lokalpolisområde Eslöv

Serviceman sökes till lokalpolisområde Eslöv

22 maj 2024

22 maj 2024