Filmstaden Heron City söker Arbetsledare med utökat ansvar inom försäljning

Arbetsbeskrivning

Nu har det öppnats upp en möjlighet till ett av de roligaste jobben man kan ha. Arbetsledare med försäljningsansvar på Filmstaden Heron!




Vår verksamhet handlar om service, om att sätta gästen i första rummet och ge ett mervärde till biografupplevelsen. Som Arbetsledare är du närmaste chef för en grupp medarbetare och du har en nyckelroll i att, med trygg hand, leda den dagliga driften så att biografen når sina uppsatta mål, en uppgift som kräver energi, ansvarstagande och flexibilitet.




Som Arbetsledare med inriktning försäljning ansvarar du även för att kiosken alltid är i toppskick. Att alla varor finns till försäljning, rätt kampanjskyltning samt att inspirera våra medarbetare till merförsäljning och att nå uppsatta sälj-mål.




I rollen ingår även att vid behov att planera och genomföra företagsmöten och event.




Med andra ord en rolig och flexibel roll där man verkligen har många bollar i luften!






Några nyckelansvarsområden:




Leda och fördela arbetet för att skapa en upplevelse för alla våra gäster




Coacha och motivera medarbetare till att leverera service av högsta kvalitet.




Agera närmsta chef för ca 10-15 biografens medarbetare.




Planera och ta initiativ till utveckling och utbildning för dina medarbetare




Coacha och hålla feedbacksamtal




Beställning och registrering av alla varor till försäljning




Attestering av leverantörsfakturor




Inventeringar










Vi ser gärna att du är/har:






Gäst- och kvalitetsfokuserad




Driven och engagerad




Erfarenhet av försäljning




Serviceminded ut i fingerspetsarna




Trivs med att ha många bollar i luften




Är strukturerad och tycker om att planera




Erfarenhet av att coacha och utveckla medarbetare




God digital kompetens




Mycket god förmåga att i svenska och engelska utrycka dig i tal och skrift




Tycker att film är bäst på bio










Tjänsten är en heltidstjänst där man jobbar varanann helg samt vardagar. Arbetstiderna varierar dag till dag men det kan förekomma sena pass då vi har sena filmsvisningar. Varje dag ser olika ut då du som arbetsledare har roterande skift i driften samt som arbetsledare och administratör. Som person är du glad, positiv och utåtriktad. Du har hög stresströskel och gillar att vara där det händer mycket. Erfarenhet av service och försäljning, goda datorkunskaper är meriterande för tjänsten. Du måste också vara noggrann och ha goda administrativa kunskaper då du hanterar både beställningar och leverantörsfakturor.









Ålderskrav: 18 år




Lön: Enligt kollektivavtal "Biografavtal"




Omfattning: Heltid




Arbetstid: Varierande med kvällar och helger




Tillträde: Enligt överenskommelse









Låter detta som jobbet för dig? Varmt välkommen med din ansökan senast den 20 november




Vi rekryterar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.




Filmstaden AB är en av Sveriges ledande leverantörer av kultur och nöje med ca 11 miljoner biobesök per år. Vi driver biografer i Sverige på 21 orter med 32 425 fåtöljer i 255 salonger. Hos oss arbetar 1 200 fantastiska medarbetare. Vi ingår i ODEON Cinemas Group som ägs av världens största biografkedja AMC.

Vi tar inte emot ansökningar via mail utan endast via vår hemsida www.filmstaden.se/jobb.



Filmstaden AB är en av Sveriges ledande leverantörer av kultur och nöje med ca 11 miljoner biobesök per år. Vi driver biografer i Sverige på 21 orter med 32 425 fåtöljer i 255 salonger. Hos oss arbetar 1 200 fantastiska medarbetare. Vi ingår i ODEON Cinemas Group som ägs av världens största biografkedja AMC.


Vi tar inte emot ansökningar via mail utan endast via vår hemsida www.filmstaden.se/jobb.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: FILMSTADEN HERON CITY KUNGENS KURVA
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 november 2022
  • Ansök senast: 20 november 2022

Postadress

DIALOGGATAN 2
KUNGENS KURVA, 14175

Liknande jobb


10 maj 2024

27 april 2024