OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För kunds räkning söker vi nu medarbetare för arbete med konsument- och kundsupport per telefon, email och chat. Kunden är ett expansivt svenskt företag med kontor i centrala Stockholm och ett femtiotal anställda. Företaget erbjuder betaltjänser inom hela norden. Vi söker dig som vill arbeta extra/deltid. Du kommer tillsammans med 1-3 personer att dela på arbetstiderna. Sammanlagt blir det uppskattningsvis ca 30-60 h/månad. Vi ser dessutom gärna att du är flexibel och kan rycka in vid sjukdom eller arbetsanhopningar under vanlig kontorstid. Du ska vara alert, pålitlig, positiv och utåtriktad, samt vara intresserad av kundservice. Vi vill också att du har god datavana och kan tänka logiskt, eftersom arbetet kräver hantering av kundföretagets datasystem. God kommunikationsförmåga på antingen finska eller danska är ett krav. Arbetet kräver inte högskolekompetens. Tidigare erfarenhet av administration, försäljning och/eller kundservice är dock meriterande.