Finsktalande Customer Support Representative

Arbetsbeskrivning

Om kunden:

Abbott är ett globalt hälso- och sjukvårdsföretag som grundades 1888, med huvudkontor strax norr om Chicago i USA. Den svenska verksamheten startade 1946. De arbetar med människors hälsovårdsbehov i 130 länder och runt 70 000 medarbetare är inriktade på att "omvandla teknik till vård?. Över 100 anläggningar svarar för forskning och utveckling, tillverkning, global distribution och försäljning. Deras uppgift är att vara till nytta för de människor som behöver den bästa hälso- och sjukvården och de vill medverka till att ge dem ett enklare och tryggare liv. De baserar sin företagsstrategi på denna så viktiga uppgift, en strategi som de utformar tillsammans med sina viktigaste samarbetspartners: patienter, sjukvårdspersonal och medarbetare. Deras kunder och patienter finns nära deras verksamhet, så att de är till hands när de behöver dem. Lär gärna mer på Abbotts hemsida www.abbott.se.


Om jobbet:

Du kommer att tillhöra en nordisk healthcareavdelning bestående av 6 personer. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av att ta emot kundsamtal via telefon och mail, ta information angående felanmälan av utrustning på sjukhus och labb samt vidarebefordra ärendet till rätt person som sedan kan hjälpa kunden. Vidare kommer du även vara lite allt i allo och hjälpa till med posthanteringen.

Kompetenskrav:

Vi söker dig som har några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter alternativt du som är nyexaminerad inom biokemi eller laboratorium. Du känner dig bekväm med Officepaketet samt har lätt för att sätta dig in i nya system. Du är flytande i svenska, finska och engelska i både tal och skrift.

Personliga krav:

För att passa i rollen som Customer Support Center Representative har du ett tekniskt intresse och som person är du kommunikativ, serviceinriktad och prestigelös. Vidare är du självgående samtidigt som du är en lagspelare med god samarbetsförmåga.

Arbetstider, tillträde och omfattning:

Tjänsten är ett uppdrag på heltid under kontorstider. Tillträde sker i början/mitten på juni beroende på din tillgänglighet och uppdraget löper ut i slutet av augusti. Du kommer vara anställd som konsult hos Hero.

Hur söker du? Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan.

http://www.hero.se/registrera.php?mtrpage=assignment&mtrid=419

Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Marielle Linder på telefon 08-684 252 32

Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Konsultchef Daniel Engblom
08-684 25 230
Konsultchef Poria Mehdizadegan
08-400 25 247
Daniel Engblom
08-400 25 860
Rekryterare Viktoria Berg
08-400 25 860
Konsultchef Ninwa Youssef
08-400 25 860
Konsultchef Poria Mehdizadegan
08-400 25 247
Konsultchef Daniel Engblom
08-684 25 230
Konsultchef Ninwa Youssef
08-400 25 860
Konsultchef Ninwa Youssef
08-400 25 247
Daniel Engblom
08-684 25 230

Sammanfattning

  • Arbetsplats: HERO AB
  • 1 plats
  • 11 dagar - 3 månader
  • Heltid
  • Publicerat: 12 maj 2014

Besöksadress

Liljeholmstorget 7
STOCKHOLM

Postadress

Liljeholmstorget 7
STOCKHOLM, 11763

Liknande jobb


Administratör

Administratör

10 juni 2024