Finsktalande kundservice-specialist till Ikano Bank

Arbetsbeskrivning

Ageris är en outsourcer med center i Solna, Falun och Strömsund med ca 250 anställda. Ageris levererar kundservice, proaktiv kundvård och försäljning med hög kvalitet till uppdragsgivare inom olika branscher.


Nu söker vi dig som är positiv, engagerad och vill ta ett övergripande ansvar för vårt Ikano Bank-team!

Som kundservice-specialist på Ikano Bank kommer du att coacha dina teammedlemmar och kvalitetssäkra det dagliga arbetet. I rollen ingår även att arbeta operativt med inkommande samtal, chat och mail där du hanterar ärenden gällande krediter, bankkort, fakturafrågor, utbetalningar med mera.

Vi söker dig som:

• kan finska och svenska flytande i tal och skrift
• har tidigare erfarenhet av servicebranschen
• är effektiv och trivs med att arbeta mot uppsatta mål
• är energirik, lyhörd och tycker om problemlösning

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper!

Tjänsten omfattar 40 timmar/vecka. Du kommer primärt att arbeta kontorstider och ca en lördag i månaden. Enstaka söndagar kan förekomma men väldigt sällan. Ikano Banks öppettider är kontorstider vardagar 8-18, lö 9-17, sö 11-17.

Ageris följer kollektivavtal och har fantastiska förmåner kring friskvård och hälsa och ett starkt fokus på teamkänsla. Vi sitter i fräscha lokaler i Solna Business Park med goda kommunikationer, restauranger, shopping och träningsanläggningar runt hörnet.

För att vara aktuell för tjänsten krävs att du inte har några betalningsanmärkningar och ett rent belastningsregister.

Låter detta intressant? Varmt välkommen med din ansökan! Vi genomför urval och intervjuer löpande.

Kontaktpersoner på detta företaget

Ingrid Larsson

Sarah Larsson

Viktor Åström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ageris Kontaktcenter AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • - -
  • Publicerat: 1 december 2017

Besöksadress

Box 1029
None

Postadress

Box 1029
Solna, 17121

Liknande jobb


21 maj 2024