OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ageris är en outsourcer med center i Solna, Falun och Strömsund med ca 250 anställda. Ageris levererar kundservice, proaktiv kundvård och försäljning med hög kvalitet till uppdragsgivare inom olika branscher.
Nu söker vi dig som är positiv, engagerad och vill utvecklas tillsammans med vårt team på Ikano Bank!
Som kundservicemedarbetare på Ikano Bank arbetar du med inkommande samtal, chat och mail där du hanterar ärenden gällande krediter, bankkort, fakturafrågor, utbetalningar med mera. Du kommer primärt arbeta mot den finska marknaden, men också få möjlighet till utveckling genom att även arbeta mot den svenska marknaden.
Vi söker dig som:
• kan finska och svenska flytande i tal och skrift
• har goda kunskaper i engelska
• har tidigare erfarenhet av servicebranschen
• är ansvarsfull, lyhörd och trivs med att arbeta mot uppsatta mål
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper!
Du kommer primärt att arbeta kontorstider samt enstaka helger. Ikano Banks öppettider är vardagar kl. 8-18, lördagar kl. 9-17 och söndagar kl. 11-17. Tjänsten omfattar 75-100 %.
Vi kan erbjuda dig en stimulerande och händelserik arbetsmiljö med goda utvecklingsmöjligheter där teamkänsla är framgångsfaktorn. Ageris följer kollektivavtal och har fantastiska förmåner kring friskvård och hälsa. Vi sitter i fräscha lokaler i Solna Business Park med goda kommunikationer, restauranger, shopping och träningsanläggningar runt hörnet
För att vara aktuell för tjänsten krävs att du inte har några betalningsanmärkningar och ett rent belastningsregister.
Låter detta intressant? Varmt välkommen med din ansökan! Vi genomför urval och intervjuer löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ingrid Larsson
Sarah Larsson
Viktor Åström