OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
OM FÖRETAGET
Vår kund har kontor och lager i Järna och har i över 40 år levererat säkerhetsförpackningar och förseglingssystem till företag och myndigheter över hela landet; till bankerna, Posten, värdetransportbolagen och tusentals butiker. Företaget består av 5 personer och det råder en familjär anda med mottot "Business with pleasure".
Företaget tillhandahåller sedan cirka 10 år en unik logistik- och distributionslösning, vilken nu även skall tas i bruk av kunder utanför Sverige.
OM TJÄNSTEN
IVY Talents söker för kunds räkning en finsktalande kundservicemedarbetare på heltid som primärt kommer att ansvara för den finska marknaden.
Uppdraget är en HYR/REKRYTERING vilket innebär att du kommer att vara anställd av IVY Talents men arbeta som konsult hos kund. Kundens intention är att du på sikt ska bli anställd direkt hos dem, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet.
ARBETSUPPGIFTER
Dina arbetsuppgifter handlar främst om att hantera samtal och mail av befintliga företagskunder på den finska marknaden men då företaget är väldig familjärt och består av fem trevliga kollegor är det viktigt att man kan ställa upp och hjälpa varandra, därför kan andra arbetsuppgifter såsom orderpackning, inleverans och tunga lyft förekomma. Arbetsplatsen genomsyras av trevliga, positiva samt drivna personer.
Du kommer till exempel att:
- Besvara inkommande telefonsamtal
- Hantera inkommande mail
- Orderhantering/orderpackning
- Utföra allmänna administrativa arbetsuppgifter
VI SÖKER DIG SOM
Har några års arbetslivserfarenhet och utrycker dig mycket väl i tal och skrift, på svenska och finska. Det är meriterande om du har erfarenhet av kundservicearbete, gärna via telefon och e-post. Du brinner för långsiktiga relationer, lägger stor vikt vid att ge god service och drivs av att finna den bästa lösningen för kunden. Därtill är det av vikt att du har arbetslivserfarenhet från något serviceyrke och därmed vet vad god service innebär. Du är datorvan och har grundläggande kunskaper i Office.
Som person är du positiv, engagerad samt har känsla för service. Du är även en social och kommunikativ person som får kunder att känna trygghet och tillit i ditt arbete.
Då vår kund arbetar med säkerhetsprodukter och är leverantör till banker och värdetransportföretag så är det en förutsättning att du inte har ett kriminellt förflutet. Ett utdrag ur belastningsregistret kommer att tas vid en ev. anställning.
Slutligen, och kanske viktigast av allt ? Du skall tycka om att ha kul på jobbet.
START: Juni/juli
OMFATTNING: Heltid, 6 månader därefter är ambitionen att bli direkt anställd av kunden
ARBETSTID: 8.00-16.30
PLATS: Järna
Du söker tjänsten genom att skicka din ansökan direkt till ansvarig Emil Dreca / emil.dreca@ivytalents.se