Finsktalande kundtjänst / kundsupport / kundservicemedarbetare till Arctic

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.

Om kunden:

Arctic är en försäkringsförmedlare som förmedlar försäkringar inom affinity skade-/sakförsäkringar. Företaget har varit aktivt sedan 1986 och arbetar med att skapa mervärden åt företag med hjälp av olika försäkringslösningar. Arctic jobbar till stor del med produktförsäkringar över hela Europa, främst i Sverige.

Idag består bolaget av 23 anställda och har precis flyttat till ett nyrenoverat kontor i Segeltorp. På företaget råder en familjär stämning och du erbjuds förutom en god sammanhållning chansen att lära dig mer om en intressant bransch.

Arbetsuppgifter:

Som kundtjänstmedarbetare tillhör du ett team på tio personer som tillsammans tillhandahåller service och support till företagets kunder. I din roll arbetar du både mot svenska och finska kunder. Du får i rollen en gedigen upplärning och möjlighet att arbeta med varierande arbetsuppgifter inom service. I arbetet ingår att hantera förfrågningar från kunder via telefon och post samt att handlägga försäkringsärenden.

Profil:

• Avslutad gymnasieutbildning
• Erfarenhet av en serviceinriktad roll, meriterande med kundtjänst
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift på såväl finska som svenska

Arctic värderar samarbete och en god sammanhållning. Vi tror därför att du är en lagspelare som ställer upp och arbetar tillsammans med ditt team. Du har en vilja och förmåga att leverera lösningar till kunder och ge dem god service. För att trivas i rollen har du lätt för att anpassa dig efter rådande situation och hjälper till där det behövs. Du driver ditt arbete självständigt och har en förmåga att ta ansvar och initiativ.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm, Segeltorp
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: kundtjänst, kundservice, försäkring, administration, heltid, handläggning, support, kundsupport, finsktalande, finska

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt överenskommelse.
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 22 november 2017

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


25 april 2024

25 april 2024