OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ageris Kontaktcenter AB levererar kundservice och försäljning via telefon, internet, brev och e-post.Ageris finns i Strömsund och Stockholm/Solna och har ca 90 anställda.Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen.Läs mer på www.ageris.se. Vi söker 3 finsktalande medarbetare till ett nytt uppdrag för kunds räkning.Vår kund är ett internationellt företag i livsmedelsbranschen med ett exklusivt sortiment.Arbetet innebär i huvudsak att administrera företagets nordiska kundklubb (Danmark, Finland, Norge och Sverige), dvs ta emot ordrar och besvara frågor från kunder per telefon, e-post eller brev, besvara och registrera dessa samt göra uppdateringar i kundens system.Utbildning sker av kund i våra lokaler.Vårt arbete är i ständig utveckling och som ett led i den utvecklingen arbetar vi bl a med aktiv merförsäljning i våra kundsamtal.Vi finns i nya fräscha lokaler i Solna Tjänsterna är tillsvidareanställningar som inleds med 6 månaders provanställning.Vi söker dig som har .Dokumenterad erfarenhet av kundservice, gärna med fokus på försäljning .Erfarenhet av kundkontakter per telefon och trivs med telefonen som arbetsredskap .Grundläggande datorkunskaper .Finska som modersmål, eller har motsvarande kunskaper .Goda kunskaper i svenska och engelska .Lätt för att uttrycka dig i tal och skrift .Stort intresse för människor och förmåga att anpassa dig till olika människor och situationer .En drivkraft att alltid ge bästa möjliga service Vi vill ta tillvara de kvaliteter som en jämn könsfördelning och etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.Du är välkommen med din ansökan via vår hemsida, www.ageris.se.Märk mejlet med "Finsktalande kundtjänstmedarbetare".Sista ansökningsdag är 4/9.Vi kommer att påbörja intervjuerna löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ingrid Larsson
Sarah Larsson
Viktor Åström