Finsktalande medarbetare till Backoffice - Kundtjänst

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta i ett tillväxtföretag? Är du en finsktalande, siffersinnad och utåtriktad person som gillar att jobba med administration och ge god kundservice? Har du dessutom ett brinnande intresse för mode kan du vara rätt person för oss!

Gudrun Sjödén Design AB söker

Finsktalande medarbetare

Tjänsten
Du kommer ingå i ett mindre team där ni tillsammans ansvarar för att ge våra kunder professionell service med hög tillgänglighet och flexibilitet.

Arbetsbeskrivning
Du kommer självständigt ansvara för bl.a.
- att besvara våra kunders förfrågningar via e-mail och till viss del per telefon
- att arbeta i vårt affärssystem Harmoney med diverse göromål som t.ex. från allt att lägga orders till adressuppdateringar
- att kommunicera med våra kunder via Facebook
- att hantera frågeställningar och ärenden från vår webbsupportavstämningar mot postgiro för SE, NO, DK och FI
- kundrelaterade ekonomifrågar som t.ex. återbetalningar
- ge god service och löpande information till våra callcenters som servar våra kunder med beställningar i FI, UK, FR, USA

Vem är du?
Du har en ekonomisk gymnasieexamen eller annan likvärdig utbildning. Du är en van datoranvändare och har gärna arbetat i olika program och affärssystem. Har du erfarenhet av affärssystemet Harmoney är det meriterande.

Du har tidigare erfarenhet av liknande administrativa arbetsuppgifter och har goda kunskaper i, förutom finska, svenska och engelska både muntligt och skriftligt. Har du kunskaper i franska är det meriterande

Som person är du en social ”teamplayer”, kommunikativ och prestigelös. Du är professionell och känner engagemang i varje kundärende. Du trivs med utmaningar i högt tempo.

Frågor?
Eventuella frågor om tjänsten besvaras av Kundtjänstchef, Linda Tjernlund, via e-mail linda.tjernlund@gudrunsjoden.se.

Intresseansökan
Registrera din ansökan på www.gudrunsjoden.se med personligt brev och CV redan idag! Vi gör löpande urval och intervjuer och tjänsten kommer att tillsättas så snart vi hittar rätt person. Sista dag för ansökan är den 31 december 2013.

Obs! Vi tar inte emot ansökningar via e-mail.

Tjänsten är en tillsvidareanställning på deltid, 80 % (32 timmar/v) med placering i Stockholm, Årstaberg. Vi tillämpar provanställning under 6 månader.

Tillträde snarast möjligt.

Sammanfattning

Liknande jobb


Koordinator

Koordinator

23 december 2023

21 december 2023

19 december 2023

Swedbank söker bolånehandläggare

Swedbank söker bolånehandläggare

15 december 2023