Finsktalande Supervisor/teamleader

Arbetsbeskrivning

SYKES grundades 1977 i USA och är idag världsledande inom outsourcing av kundtjänst, teknisk support och växeltjänster. SYKES har för närvarande över 80 center med 45 000 anställda som hanterar kundkontakter på fler än 30 språk. Från våra åtta nordiska callcenter i Sverige, Norge, Danmark och Finland levererar vi tjänster för såväl små lokala företag som stora internationella företag. På vårt Call Center i Göteborg arbetar för närvarande 300 personer med att ge säljande service och support till kunder runt om i Norden.

Vi söker just nu en finsktalande Supervisor/Teamleader till vår nya kund i Sykes Göteborg.
Kunden är ett företag inom telefonförsäkringsbranschen. Ditt uppdrag kommer vara att ta emot samtal och hjälpa kunder i olika försäkringsärenden.

Du som söker skall ha finska som modersmål/prata språket flytande samt ha goda kunskaper i engelska.

Som Supervisor är du ett viktigt kugghjul i vår operativa verksamhet. Du ansvarar för att leda och fördela arbetet i ditt team så att vår uppdragsgivare-, ditt team- och alla medarbetares individuella mål uppnås avseende kvalitet och kvantitet. I ditt team ingår tre kundtjänstmedarbetare.

Bland arbetsuppgifter kan nämnas:
? Personalansvar
? Motivera och styrka teamets samarbete
? Medarbetarsamtal och andra typer av chefssamtal
? Planering av utbildningar för att nå rätt kunskapsnivå i teamet
? Planering av schema och hantera semesteransökningar
? Planering och genomförande av teammöten
? Vissa administrativa uppgifter
? Viss klientkontakt
? Genomföra PEP och framförallt coacha ditt team till framgång

Du drivs av utmaningar, har ledaregenskaper samt förmågan och viljan att hitta nya vägar för att tillsammans med ditt team leverera uppsatta mål. Du är en energisk och positiv person med en god överblick som lägger vikt i att ditt team utvecklas. Du är intiativrik och kan prioritera under ett högt arbetstempo, men ändå bevara ditt sinne för detaljer. Du är en teamplayer då den största delen av din arbetsvardag är att motivera och engagera ditt team och dina kollegor. Det är viktigt att du behärskar engelska i både tal och skrift. Tjänsten är på heltid med varierande arbetstider.

Din ansökan skickar du med rubriken ?Finsktalande Supervisor? till job_gothenburg@sykes.com. Intervjuer kan komma att ske löpande, så skicka in din ansökan redan idag.

För närmare upplysningar är du välkommen att kontakta Operations Director, Anssi Korhonen, på telefon 0680-71 60 00 eller Anna Rynegård på telefon 0680-71600.

Kontaktpersoner på detta företaget

HR-assistent Pia Gustafsson
0680-71 60 00
HR Assistent Rickhard Stålhandske
0680-716000 070-3103541
Personalchef Mathias Andersson
0680-716000 070-2223327
HR-assistent Malin Gustafsson
0702-550966
HR-assistent Pia Gustafsson
0680-71 60 00
HR Manager Linda Andersson
0680-716000
HR Manager Mathias Andersson
0680-71 60 00 070-222 33 27
HR Assistent Rickhard Stålhandske
0680-71 60 00 070-310 35 41
HR- Assistent Malin Gustafsson
0702-550 966
HR- Assistent Stefan Wangdell
0709-839 656

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sykes Sweden AB Kalmar
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast avtalsenlig lön.
  • Vi tillämpar 6 månaders provanställning.
  • Publicerat: 28 juli 2014

Besöksadress

Fartygsgatan 4
Kalmar

Postadress

Fartygsgatan 4
Kalmar, 39230

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

22 april 2024

22 april 2024

Kundservice

Kundservice

22 april 2024

21 april 2024