First Line Support

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning I denna roll kommer du att ansvara för first line support till interna Windows och Linux användare på plats i våra lokaler men även via mail och telefon.I arbetet ingår också att ge användare teknisk support avseende hård och mjukvara samt ansvara för övriga datortillbehör som exempelvis skrivare, skanner, projektorer.Andra arbetsuppgifter är exempelvis att skapa FAQs och underhålla användarmanualer.Arbetet är omväxlande och ger dig stora möjligheter att på verka din arbetsdag. Vem är du?Vi tror att du är en IT-intresserad person med hög servicenivå som gillar tekniska utmaningar och vill utvecklas.Du har goda kunskaper av Microsoft klient operativsystem.Det är meriterande om du har kunskap om nätverk, Linux operativsystem och Windows 2000/2003 server.Vi tror att du har arbetat 1-2 år med liknade arbetsuppgifter.Arbetet är självständigt och kräver att du är ansvarstagande samt serviceinriktad, ambitiös och flexibel.Du behärskar både svenska och engelska väl. Placering Tjänstens placering är norra Kista där Tilgin sitter i moderna trevliga lokaler med närhet till T-bana och med goda parkeringsmöjligheter

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Tilgin AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 27 maj 2008
  • Ansök senast: 19 juni 2008

Besöksadress

Finlandsgatan 40
Kista

Postadress

Box 1240
Kista, 16428

Liknande jobb


16 maj 2024

IT-Tekniker

16 maj 2024

16 maj 2024

16 maj 2024