Firstline support till Stena Recycling AB

Arbetsbeskrivning

Om företaget

Vi söker nu en firstline support för ett långsiktigt uppdrag till Stena Recycling AB. Stena Recycling AB bedriver återvinning i form av att förädla material och låta materialet leva vidare som råvaror till nya produkter eller ny energi.

Arbetsuppgifter

I rollen som firstline-support arbetar du löpande med registervård där en stor och viktig del av ditt arbete är att underhålla kundregistret och se till så att all information är uppdaterad. Du arbetar brett, både och externt tillsammans med ditt team på nio personer. Med dator och telefon hjälper du kunder samt kollegor för att allt ska flyta på smidigt. Du är administratör i det interna datorsystemet och har ansvar för att skapa och uppdatera behörigheter, fakturor, avtal och kundkort.

Exempel på arbetsuppgifter:
•Support gällande exempelvis uppdatera/skapa behörigheter, ge rättigheter
• Supporterar anläggningar genom telefon, mail och främst i ärendehanteringssystem
• Hänvisa kunder till rätt enheter
• Arbeta i internt affärssystem: skapa fakturor, skapa kunder i kundkort, skapa avtal
• Allmänt administrativt stöd


Din bakgrund

Du har en bakgrund från kundtjänst eller support där du arbetat med service. Du är också bekväm med att ha datorn som främsta arbetsverktyg och har lätt för att sätta sig in i nya system. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att ha arbetat med registervård.

Personliga egenskaper

Som person är det viktigt att du är strukturerad och noggrann för att uppgifterna ska bli rätt. Du måste även vara serviceminded och pedagogisk i mötet med kollegor och kunder. Vidare är du nyfiken och vågar ta för dig, men med en respekt för de regler som finns. Slutligen är du en person som engagerar sig i sitt arbete och vill lära dig mer, utvecklas och växa in i din roll.

Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort

Provanställning/Heltid/Göteborg

Tillträdesdag

Omgående

Information

Urval och intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan via lernia.se så snart som möjligt.

Lernia är vägen framåt

Lernia är en av Sveriges ledande kompetenspartners inom utbildning, bemanning och omställning. Vi utvecklar människor, företag och organisationer med rätt kompetenslösningar i arbetslivets och arbetsmarknadens alla skeden. Vi bidrar till en bättre matchning på arbetsmarknaden och ser till att fler människor kommer i egenförsörjning och att fler företag och organisationer kan stärka sin konkurrenskraft.

Kontaktpersoner på detta företaget

Helena Matthews
0722 54 69 65
Patrik Andersson
072-254 66 76
Jonas Ahlberg
070-161 25 83
Magnus Franzén
0722-54 11 16
Johanna Josefsson

Ann-Christin Hansson
0722541312
Jennie Strömqvist
0722-54 13 30
Mia Nordlund
070-320 99 83
Mia Nordlund
070-3209983
Jörgen Persson
0722-541811

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia Bemanning AB Stockholm
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 7 oktober 2016

Besöksadress

Sergels Torg 12, Plan 11, Stockholm
None

Postadress

Sergels Torg 12, Plan 11
Stockholm, 11191

Liknande jobb


Administratör

Administratör

23 maj 2024

Administratör

Administratör

22 maj 2024