Fleet Assistant till Alphabet

Arbetsbeskrivning

Om kunden:
Alphabet är specialiserade på finansiella lösningar och fleet management för märkesoberoende bilparker hos företag i mallanstorlek och uppåt. Alphabet finns representerade i 18 länder, har mer än en halv miljon bilar under förvaltning och ingår i BMW Financial Services. Ambitionerna är höga och man verkar varje dag för att kombinera ett internationellt perspektiv med gedigen lokalkännedom. I fina lokaler i Silverdal, Sollentuna, sitter detta framgångsrika team som nu söker förstärkning.


Om tjänsten:
Alphabet söker nu en Fleet Assistant. I rollen assisterar du teamet av Fleet Advisors som i sin tur supportar kunder när det gäller frågor om deras bilparker. Teamet hanterar alla inkommande kundärenden och variationen är stor, alltifrån snabblösta frågor kring bilarna, avtalen, fakturor eller tillbehör till utredningar som tar längre tid och som behöver återkopplas löpande till kund. Tempot är stundtals högt och det finns alltid mycket att göra. Din uppgift är att stötta teamet med delar av de ärenden de hanterar och arbetsuppgifterna kan gälla allt från registervård, uppdateringar i de olika affärssystemen, fakturafrågor, enklare kundärenden samt framtagande av underlag.



Möjligheter
På Alphabet blir du en del av en resultatorienterad och ambitiös organisation. Dina kollegor är drivna och energiska och delar en stolthet över de varumärken man representerar. Din insats gör skillnad och värderas därefter och du kommer att få möjligheter till både professionell samt personlig utveckling. I rollen som Fleet Assistant får du chansen att se hur en effektiv organisation arbetar och du får lära dig grunderna i kundservice, administration och intern support.



Krav
Som person är du lösningsorienterad, serviceminded och flexibel. Vi söker dig som är en fena på administration och trivs med och är duktig på att vara ett stöd för andra. Kanske har du jobbat i en assisterande funktion tidigare och vill fortsätta utvecklas i en spännande verksamhet? Du är en riktig doer som tycker om att jobba självständigt men som vågar fråga om du behöver mer information och förstår vikten av att slutresultatet blir rätt. Du har minst gymnasieutbildning och minst 1 års erfarenhet av en liknande roll.


Tillträde, omfattning och anställning
Du kommer att vara anställd av Hero och arbeta ute hos Alphabet. Tjänsten är på heltid, kontorstider 8.30-17.00 med omgående start. Uppdraget pågår till och med 31/12-15.


Hur söker du?
Skicka in ditt cv och personliga brev genom att klicka på ”ansök” nedan. Välkommen in med din ansökan!
Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Karolina Hedenström på telefon 08-684 252 32.

Kontaktpersoner på detta företaget

Konsultchef Daniel Engblom
08-684 25 230
Konsultchef Poria Mehdizadegan
08-400 25 247
Daniel Engblom
08-400 25 860
Rekryterare Viktoria Berg
08-400 25 860
Konsultchef Ninwa Youssef
08-400 25 860
Konsultchef Poria Mehdizadegan
08-400 25 247
Konsultchef Daniel Engblom
08-684 25 230
Konsultchef Ninwa Youssef
08-400 25 860
Konsultchef Ninwa Youssef
08-400 25 247
Daniel Engblom
08-684 25 230

Sammanfattning

  • Arbetsplats: HERO AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstidsanställning, omgående start till 31/12-15
  • Publicerat: 14 mars 2015

Besöksadress

Liljeholmstorget 7
STOCKHOLM

Postadress

Liljeholmstorget 7
STOCKHOLM, 11763

Liknande jobb


Administratör

Administratör

10 juni 2024