Flera administrativa handläggare till Göteborgs stad

Flera administrativa handläggare till Göteborgs stad

Arbetsbeskrivning

Har du arbetat med administrativa uppgifter och arkivhantering i minst sex månader? Sök då denna tjänst!

Om uppdraget
Vi söker flera administrativa handläggare för ett konsultuppdrag till Göteborgs stad. Uppdraget startar så snart som möjligt och kommer pågå fram till årsskiftet. Arbetstiderna är förlagda till vardagar mellan 8-16:30 och du kommer utgå från kommunens lokaler i centrala Göteborg. Möjlighet till hemarbete finns i viss mån.

Dina arbetsuppgifter

Du kommer arbeta på överförmyndarenheten som har i uppdrag att utreda behov av god man och förvaltare. Enheten sköter också tillsynen av förvaltare och förmyndare. I arbetsuppgifterna ingår diarieföring av inkomna handlingar, scanning av dokument och arkivarbete. Kontakt med ställföreträdare, anhöriga, allmänhet, tingsrätt och andra myndigheter ingår också.

Utöver detta kommer du arbeta med:

- Inköp

- Inkommande telefonsamtal, post och e- post

- Övrig administrativ service till medborgare och verksamhetens andra enheter



Dina kvalifikationer

- Fullständig gymnasieutbildning

- Erfarenhet av arkivhantering, diarieföring och scanning av dokument

- Erfarenhet av administrativt arbete

- Kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift

Vi söker dig som är noggrann, strukturerad och serviceinriktad. Du kan arbeta både självständigt och i grupp. Det är meriterande om du arbetat inom kommunal verksamhet och med administrativ handläggning tidigare.

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag 27/9.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Annelie Hammarborg annelie.hammarborg@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 0771-84 53 00

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 september 2023
  • Ansök senast: 19 september 2023

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Exekutiv assistent

Exekutiv assistent

26 april 2024

26 april 2024