Flexibel ekonomiassistent till BilByter AB

Arbetsbeskrivning

Vill du jobba på en växande arbetsplats? Vill du utnyttja dina gedigna kunskaper inom ekonomi och lönehantering? Då har vi rätt jobb för dig.

Hur ser din arbetsdag ut?

Vi söker en ekonomiassistent för ett konsultuppdrag hos BilByter AB i Linköping.

I din roll som ekonomiassistent kommer du att hantera bl. a. inkommande betalningar, kund- och leverantörsreskontra samt den löpande bokföringen. Du kommer även att sköta lönehantering. Du har ett nära samarbete med ekonomichefen samtidigt som du har mycket kontakt med resten av företaget.

Vem trivs här?

Är du en social person som har nära till skratt och lätt för att samarbeta? Är du dessutom flexibel i ditt arbetssätt och gillar att jobba med siffror? Då kommer du att trivas utmärkt här.

Vi ser att du har erfarenhet ifrån liknande arbetsuppgifter sedan tidigare och gärna erfarenhet av redovisning. Du har god datavana och det är meriterande om du har arbetat i större affärssystem tidigare.

Vad erbjuder vi?

Vi erbjuder en tjänst där det efter sex månader finns goda chanser för den som är rätt person att få anställning på Bilbyter AB.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Är du intresserad?

Då ska du ansöka så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet sker löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån.

Tjänsten ska tillsättas omgående eller enligt överenskommelse.

Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Johanna Bradley på 013 35 88 82 eller på johanna.bradley@adecco.se

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Välkommen att söka!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Heltid och visstidsanställning om 6 månader.
  • Publicerat: 28 november 2013

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024