Företagsam butiksarbetare till nytt koncept inom återvinning.

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten

Returpunkten är ett nytt koncept för återvinning i Sverige och kommer öppna sin första butik i Sundbyberg. Där kommer besökare kunna lämna sina trasiga saker samtidigt som de ska de bli medvetna om möjligheterna med vad prylar som de tror är skräp egentligen kan och används till. Tanken är att de saker som går att återanvända ska placeras på butikshyllorna och ska kunna gå vidare till någon annan som behöver dem.

I din roll kommer du ha ett övergripande ansvar för hela lokalen. Den främsta uppgiften kommer vara att träffa olika människor och guida dem rätt i återvinningsdjungeln. Du kommer att vara ansiktet utåt och vara den person som besökarna möter när de kommer in i lokalen. Du ansvarar för att hjälpa besökarna att bli av med trasiga saker men förväntas också informera dem om vad de kan göra med saker som är hela och som kan ha ett annat värde än det som är trasig.

I tjänsten ingår dessutom att planera transporter av material, öppna/stänga lokalen samt hålla snyggt och prydligt i butiken.

Arbetstid 11-19. Det kan bli aktuellt med helgarbete.

Denna tjänst är ett löpandes uppdrag, vilket innebär att du kommer vara anställd av oss på Arena Personal och arbeta som uthyrd till vår kund. Uppdraget är tänkt att starta med en utbildning i mitten av mars.


Din profil

Vi söker dig som är utåtriktad, driven och intresserad av återvinning. Du måste gilla att träffa nya människor och själv vilja utveckla din tjänst för att kunna skapa den bästa upplevelsen för besökarna.

Som person är du ansvarstagande, handlingskraftig och kommunikativ. Du har lätt för att prioritera, ser vad som behöver göras och får saker gjorda.

För att kunna erbjuda kunderna bästa möjliga service kommer du utbildas i avfall och returhantering.


Vi erbjuder

För oss är det viktigt att våra anställda trivs och mår bra. Som anställd hos erbjuder vi därför bland annat:

- Marknadsmässig lön
- Gratis gymkort hos vårt systerföretag World Class
- Personlig och stöttande konsultchef
- Kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet

Som bemanningsanställd får du viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär.


Om verksamheten

Arena Personal är ett auktoriserat bemanningsföretag och självklart har vi kollektivavtal. Vi har funnits som aktör i bemannings- och rekryteringsbranschen i över 20 år. Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt.

Ansökan

Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Micaela Berggren
073 432 26 52
Jenny Bruhn
08- 587 117 14
Ingela Goding
08-587 117 03
Fredrik Edvinsson
08-587 117 38
Tony Blom

Sara Bahlenberg

Sara Bahlenberg
0733928048
Tomas Larsson
08-587 117 23
Jenny Bruhn
08-587 117 14
Micaela Berggren

Sammanfattning

Besöksadress

Fleminggatan 7, Stockholm
None

Postadress

Fleminggatan 7
Stockholm, 10425

Liknande jobb


15 maj 2024