Företagssäljare till ComHem med B2B-erfarenhet

Arbetsbeskrivning

Com Hem är en av Sveriges största operatörer och når cirka 40 procent av landets hushåll med vårt nät och våra tjänster inom tv, höghastighetsbredband och telefoni. Vår vision är att vara den självklara partnern för bekymmersfria kommunikations- och underhållningstjänster. Basen för vår affär är en driftsäker infrastruktur i samarbete med fastighetsägare. Vi är cirka 950 anställda med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Härnösand och Örnsköldsvik.
 
Under 2013 har Com Hem tagit viktiga steg för att nå ut till såväl företag som till fler konsumenter med sina tjänster. Från starten 1983 har Com Hem främst riktat sina erbjudanden till svenska privatkonsumenter, den strategin har nu utökats till att även innefatta företag som finns i fastigheter anslutna till Com Hems nät. Under året har vi även utökat vår närvaro i öppna nät där vi genom nya samarbeten med en mängd stadsnätsoperatörer runt omkring i landet får möjlighet att nå nya kunder med våra tjänster.  

På uppdrag av Com Hem söker vi nu driftiga B2B säljare som vill arbeta med att marknadsföra och sälja Com Hem's produkter/tjänster. I din roll som B2B säljare kontaktar du små och medelstora företagskunder, gör en behovs analys av kundens nuvarande lösning och behov, för att därefter presentera den lösning som passar kunden bäst. Du kommer att vara del av ett motiverat och resultfokuserat team med högt i tak och mycket tempo.

För att passa in i rollen tror vi att du..



* Har erfarenhet från telefonförsäljning, meriterande om du har arbetat med B2B

* Trivs i en roll med telefonen som arbetsredskap

* Är driftig och självgående

* Är en teamplayer som bidrar till en bättre stämning

* Triggas av att arbeta stenhårt för att nå uppsatta mål

* Är tekniskt intresserad, meriterande om du har arbetat med fiber och bredband, gärna hos en annan aktör

Är du rätt person erbjuds du..



* En riktigt rolig utmaning med mycket goda intjäningsmöjligheter

* Ett starkt varumärke med marknadsledande produkter/tjänster

* Likasinnade kollegor

* Motiverande arbetsmiljö i nyrenoverade lokaler i Kista (17 min från T-centralen)

* En trygg grundlön + provision och bonus

* Kontorstider måndag - fredag


Tillträde: Mars
Omfattning: Heltid
Arbetstider: måndag-fredag kontorstider
Lön: Fastlön+ provision enligt gällande modell

Låter detta som något för dig? Skicka oss din ansökan redan idag då tjänsten skall tillsättas i slutet av Januari. Bifoga ditt CV, foto samt ett personligt brev där du beskriver varför just du är rätt person!

 

Gilla oss gärna på Facebvook för att hålla dig uppdaterad om alla våra tjänster. https://www.facebook.com/AddmanBemanningAb/app_129175730573635

Kontaktpersoner på detta företaget

Caisa Linde
0729- 696 821
Oscar Rouhi
0733-499 201
Ida Ståhlberg
076-969 68 22
Rekryterare Johanna Hellman
072-179 40 22
Rekryterare Johanna Hellman
072-17 94 022
Rekryterare Johanna Hellman
070-533 76 88
Rekryterare Johanna Hellman
072-1794022
Konsultchef Robert Thun
0760409629
Konsultchef Johanna Hellman
072-179 40 22
Konsultchef Oscar Rouhi
0733-499 201

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Addman Bemanning AB Kista
  • 3 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 26 februari 2014

Besöksadress

Borgarfjordsgatan 7, 6TR 16440 Kista
None

Postadress

Borgarfjordsgatan 7, 6TR
Kista, 16440

Liknande jobb


9 februari 2024

Extra Jobb

8 februari 2024

8 februari 2024

8 februari 2024