Förläng sommaren, jobba i Grekland!

Arbetsbeskrivning

Jobbeskrivning

Söker du nya utmaningar, vill arbeta utomlands och bo i värmen? Vi söker dig som vill ha ett varierande arbete i en omväxlande och stimulerande miljö hos vår kund, ett stort internationellt företag i Aten, Grekland. Vår kund är världsledande inom kundtjänst och är i ständig expension med nytt behov av drivna och servicemedvetna kundtjänstmedarbetare. Det är ett långsiktigt jobb vilket kräver att du som söker ska kunna vara på plats och arbeta i minst 12 månader. Tjänsten innebär en direktanställning hos kunden.

Vi erbjuder dig ett utmanande arbete där du arbetar med både ingående och utgående samtal. Med hjälp av telefon och dator får du vara med och ge kunder den bästa tänkbara servicen gällande allt från tekniska frågor till försäljning. Du kommer att arbeta med tjänster på ett professionellt sätt tillsammans med andra positiva, driftiga och utåtriktade medarbetare.

Vår kund erbjuder:
- Gedigen introduktion 3-6 veckor inom försäljning, kundhantering, samtalsteknik, företagets produkter och tjänster samt de datasystem som används
- Heltidstjänst och en fast månadslön
- Hjälp att hitta boende
- Betald flygresa till Aten

Arbetstiderna är förlagda på dagtid, kvällstid samt helger vilket innebär att du måste vara flexibel då ditt schema kommer att variera.

Kvalifikationskrav
- Tidigare erfarenhet av att jobba inom kundservice
- Godkända betyg från gymnasiet eller motsvarande arbetslivserfarenhet
- Flytande svenska och engelska i tal och skrift
- Goda datakunskaper

Personliga egenskaper

Då du har daglig kontakt med kunder via telefon och mail så krävs det att du har goda förmågor att kommunicera och lösa problem. Du som söker ska vara driven, positiv och engagerad, du ska tycka att service och försäljning är spännande och utvecklande. Du jobbar dagligen mot uppsatta mål och med din vilja och drivkraft ger vi dig verktygen för att lyckas på vägen.

Det är en möjlighet för dig som vill starta en internationell karriär och vara en del av ett växande företag som samarbetar med stora kunder världen över. Ta chansen att utveckla dina språkkunskaper och utnyttja de interna karriärsmöjligheter som företaget kan erbjuda!

Start: Juni-Aug

Vi rekryterar löpande och ser gärna din ansökan redan idag!



Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering av personal inom yrkesområdena industri, lager, bygg, el, administration, försäljning och kundservice. Uniflex är noterat på Nasdaq Stockholm, Small Cap, och finns i Sverige, Norge, Finland och Tyskland. I Sverige är vi drygt 4 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Bemanningsföretagen och Sveriges byggindustrier och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitéts- miljö- och arbetsmiljöcertfierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt OHSAS 18001.

På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi friskvårdsbidrag och andra förmåner till våra anställda. Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra ledstjärnor affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.

Kontaktpersoner på detta företaget

Lina Haynes

Jonas Edberg

Emelie Willman

Lovisa Dahlqvist

Jennie Karlsson

Magnus Lantz

Jakob Roos
0708-146462
Eleonore Tapio

Silje Bergström Tronsmoen

Tina Häggström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Uniflex Sverige AB Stockholm Globen
  • 10 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 28 juli 2016

Besöksadress

Stationsgatan 1
None

Postadress

Arenavägen 57
Stockholm Globen, 12107

Liknande jobb


19 april 2024

18 april 2024

18 april 2024