OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kort beskrivning av företaget: Condesa är ett privatägt spanskt företag och en av europas ledande tillverkare av svetsade stålrör med 12 produktionsenheter i Europa. Vi har fabriker i Spanien, Frankrike, Italien och Belgien. Till Norden säljer vi i huvudsak från Frankrike. Se www.condesa.com
Vi har vårt försäljningkontor på Arkipelagen Företagscenter i Sisjön som är ett kontorshotell med 150 andra företag.
Beskrivning av arbetsuppgifter:
Vi på Condesa söker nu en försäljningsassistent till vårt nordiska försäljningskontor här i Göteborg.
Tjänsten omfattar orderadministration och försäljning av våra stålrör. Allt från offerering, order och leveransbevakning. Du kommer att ha dagliga kontakter med våra kunder på den Nordiska marknaden, samt våra egna enheter i Frankrike, Belgien, Spanien och Italien.
Detta innebär periodvis ett högt tempo och kräver att Du är serviceinriktad, bra på att kommunicera och att du har god samarbetsförmåga.
Du har ett bra ordningssinne, är flexibel och bra på att lösa dagliga logistiska och kommersiella problem.
- Eftersom Du kommer att ha daglig kontakt med kundserviceavdelningar på
våra fabriker i Frankrike, Belgien, Italien och Spanien så är goda språkkunskaper i engelska ett krav och en stor fördel om du även är bra i franska eller åtminstone har grundkunskaper i franska så att du kan lära dig.
Svenska språket är också mycket viktigt då du kommer att serva våra svenska och övriga nordiska kunder med information.
- Det är också bra om du har något års arbetslivserfarenhet från liknande
uppgifter.
- Vidare har Du minst en treårig gymnasieutbildning med kommersiell inriktning, gärna även teknisk bakgrund (teknisk bakgrund är dock inget krav).
Beskrivning av kvalifikationer:
Kommersiell utbildning gärna med teknisk bakgrund (dock ej krav med teknisk utbildning)
Övriga villkor:
Pensionsavtal enligt avtal för medlemmar i Svenskt Näringsliv.