OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till vårt kontor i Stockholm/Tyresö behöver vi nu förstärka
vårt team med en ny medarbetare.
---
Arbetsuppgifter:
Orderhantering, Offerter, uppföljning samt fakturering
Kundkontakter på telefon, ordermottagning och
leverantörsbeställningar
Kundregistervård, CRM
Servicefakturering
Övrigt förekommande arbetsuppgifter på ett litet företag. Vi hjälps åt där det
behövs!
---
Kvalifikationer:
Du har lämplig utbildning på lägst gymnasienivå eller motsvarande
Du är engagerad, flexibel, självständig och gärna insatt i den marina branschen
Du har goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift och det är meriterande om du har arbetat i SAP tidigare.
Du har B-körkort
---
Vi kan erbjuda Dig ett spännande och omväxlande arbete i en internationell koncern
---
Ansökan:
Ansökan märkt "Försäljningsassistent" skickar Du snarast, dock senast den 24 augusti. Intervjuer kommer att ske löpande.
Vi tar emot ansökan både via e-post och vanlig post.
E-post: hlj@viking-life.com
---
VIKING har funnits i Tyresö i 16 år och i Göteborg i 3 år. Vi är i dag 13 personer som arbetar för Viking Sverige. Våra kunder är främst rederier och statliga förvaltningar.
VIKING är en världsomspännande koncern med huvudkontor i Danmark, vilka utvecklar, tillverkar och säljer räddningsutrustning till den marina branschen och försvaret samt personlig skyddsklädsel. VIKING koncernen har ca 1700 anställda och ca 270 auktoriserade servicestationer världen över.
Vill Du veta mer om oss, besök oss på vår hemsida
www.viking-life.com
Kontaktpersoner på detta företaget
Servicechef Peter Forsbo
08-770 01 70
Sales Manager Henrik Ljungquist
08-408 90 700
Service Manager Peter Forsbo
08-408 90 700