OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Företaget
Akademiska Hus är ett av landets största fastighetsbolag. Tillsammans med universitet och högskolor vill vi stärka Sverige som kunskapsnation. Det gör vi genom att bygga, utveckla och förvalta miljöer för utbildning, forskning och innovation. Våra hus finns på orter över hela landet – från Luleå i norr till Malmö i söder. I våra hus studerar, forskar och arbetar runt 300 000 personer varje dag.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter
Som förvaltningskoordinator består dina arbetsuppgifter till stor del av att koordinera, administrera och stödja förvaltningsområdet. Huvudsakliga arbetsuppgifter är:
• Granska, kvalitetssäkra och godkänna aviseringsförslag
• Upprätta och administrera hyresavtal
• Stödja driftpersonalen vid framtagning av informationsmaterial
• Hålla kundregistret uppdaterat och med hjälp av registret informera hyresgäster om aktuella drift- och underhållsarbeten
• Administrera fastighetsområdets nyckelhantering, passerkort och parkeringstillstånd
• Administrera frånvaro samt upprätta backup-lista vid behov
• Samordna frågor avseende gemensamma driftfordon
Dina personliga egenskaper
Som person är du initiativrik, självgående och ansvarstagande. Du har ett smidigt, kommunikativ och relationsskapade förhållningssätt. Det är viktigt att du trivs med att jobba både självständigt och i team. Du är positiv, drivande och stimuleras av problemlösning.
Om dig
Vi söker dig som har en gymnasieutbildning och har goda kunskaper i Officepaketet och har tidigare erfarenhet av en liknande roll. Du har goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift. Vi ser det som mycket meriterande om du har erfarenhet från fastighetsbranschen.
OM ANSTÄLLNINGEN
• Placeringsort: Stockholm
• Tjänstgöringsgrad: Heltid, kontorstider
• Tillträde: omgående tom 2021-03-31
• Anställningsform: Visstidsanställning
OM ANSÖKNINGSPROCESSEN
Du gör din ansökan genom att klicka på ansök längst ned i denna annons. Vi vill att du med din ansökan bifogar CV samt personligt brev där du redogör för din relevanta erfarenhet för rollen. Ansökningar som kommer in via brev eller e-post tar vi tyvärr inte med i rekryteringsprocessen.
Vi arbetar kontinuerligt med urval och intervjuer. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut, så välkommen med din ansökan redan idag!
För frågor om tjänsten - kontakta aktuell rekryterare
Ansökningsproblem och tekniska frågor - kontakta info@lernia.se
OM LERNIA
Lernia är ett av Sveriges största bemanningsföretag och 2018 förmedlade vi 11 400 bemanningskonsulter. Som konsult kan du prova på olika roller, dra nytta av din befintliga kompetens eller kanske ta nästa steg i karriären, samtidigt som du har samma trygghet som hos andra företag. Vi har kollektivavtal och erbjuder bl.a. friskvårdsbidrag, tjänstepension, fem veckors semester, försäkringar enligt kollektivavtal och målsamtal. Välkommen till Lernia – vi är problemlösaren på arbetsmarknaden! Läs mer på lernia.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Passert
0730-922 704
Anders Söderlund
070-695 22 94
Lotta Myllyvainio
072 254 15 10
Fredrik Belin
0722-543 397
Fredrik Belin
072-254 33 97
Lotta Myllyvainio
072-254 15 10
Fredrik Belin
072-2543 397
Fredrik Belin
072 254 33 97
Fredrik Belin
Hanna Karlsson