OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
På Danda värnar vi om våra konsulter, vår affärsidé är att skapa en familjär anda, vi kallar den för ”Danda-andan” där mjuka värden får ta plats utan att göra avkall på affärsnyttan. Vår grundare Elins personliga story som flykting sätter tonen för den här andan. Vi lever i ett modernt samhälle där vi gör medvetna val och ställer krav på arbetsgivare det är därför vi finns.
Vår starkaste konkurrensmedel är konsulter som vill ta ansvar och som vill göra ett bra jobb – inte för att de måste utan för att de vill. Det är vårt mål. Passar vår Danda-anda ditt synsätt på en modern arbetsgivare? Sök till oss!
Till vår kund söker vi 2 st Front Office medarbetare till IT Service Desk.
Jobbeskrivning:
Löpande arbete i IT Service Desk för att projektet äskat resurser inom IT service desk som skall vara tillgängliga för projektarbete/pilot/tester mm. 1:a linjens support.
Verksamhetskunnande:
Erfarenhet av arbete som supportspecialist/IT-tekniker, it-kompetens, van vid ärendehanteringssystem och felsökning. Arbetet ställer stora krav på stresstålighet och en god social förmåga.
Kompetenskrav:
Erfarenhet av arbete som supportspecialist/IT-tekniker, it-kompetens, van vid ärendehanteringssystem och felsökning.
Teknik/metod/verktyg: Service Manager, Solidus, Citrix, Notes, Remote desktop
Övrigt: Konsulten ska kunna engelska och svenska i tal och skrift. Bekväm vid schemalagd arbetstid.
Startdatum: 2017-09-01
Längd: 2018-05-31
Plats: Stockholm
Arbetstid: 100%
Språk: Svenska/Engelska
Kontaktpersoner på detta företaget
Jenny Frank
0406083440