Frontlinemedarbetare hos Stena Line i Varberg (80 procent)

Arbetsbeskrivning

Som medarbetare inom Frontline/Check-in/Frakt arbetar du framför allt med gästservice i olika former och vi söker dig som har ett genuint intresse av att ge service och möta Stena Lines gäster. Vi har olika stationer inom reseförsäljning och frakt, gemensamt för alla är att de går ut på att ta hand om- och ge alla våra gäster förstklassig service. Arbetet innebär allt från bokning av resor, incheckning av alla gäster samt frakt och tillhörande hantering. Du hjälper våra gäster med deras frågor och allt som har med avgångarna att göra. På så sätt bidrar du till starten på en positiv reseupplevelse.

Mellan avgångarna arbetar vi mycket med administration såsom att hjälpa gäster i telefon och över disk samt att besvara mail.

Du skall både vara en teamspelare men även kunna agera självständigt när du är själv på en arbetsstation.

Vi söker dig som:


• Kan och vill arbeta flexibelt på skiftschema och med varierande arbetsuppgifter.
• Har lägst gymnasiekompetens.
• Har minst ett års sammanlagd arbetslivserfarenhet från resebranschen, logistik eller liknande serviceyrke.
• Har goda muntliga kunskaper i svenska och engelska. Ytterligare språk, särskilt tyska och danska, är meriterande.

Du är en mogen och trygg person som lockas av utmaningen att leverera god service till våra gäster. Att få gäster att känna sig välkomna är något du brinner för. Du har lätt för att lära och tar ansvar för dina arbetsuppgifter.

Praktisk information
Tjänsten är på 80% med placering i Varberg. Då urval och intervjuer kan komma att ske löpande är det bra om du skickar in din ansökan så snart som möjligt. För frågor kring rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta: HR Partner Mattias Seljee 031-85 87 44. Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta teamledare Ulla Hellgren, 0340-590028 eller e-post ulla.hellgren@stenaline.com. Du är välkommen med din ansökan senast söndagen den 6 november 2016.

About Stena Line
Stena Line is one of the world’s largest ferry companies and has Europe’s most comprehensive route network. Our business focus on transportation of both passengers and freight. We operate in Scandinavia, around UK and the Baltics and employs 5 500 people, the majority working with service and sales. At Stena Line we live our values no matter what we do, by caring for our customers, our resources and each other.  – Nobody cares like us.

At Stena Line we want to make sure that our company is a fair and inclusive place to work for everyone. For us it is never acceptable to discriminate and we are firmly committed to equal employment opportunities regardless of age, religion, gender, sexual orientation, gender identity, ethnicity or disability.

Kontaktpersoner på detta företaget

UlfRöbel, Restaurangservicechef
031-360 17 40

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Stena Line Göteborg
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Tarifflön enligt kollektivavtal
  • Heltid/ Ej specificerat
  • Publicerat: 18 oktober 2016

Besöksadress

Galoppgatan 4, Malmö
None

Postadress

None
Göteborg, 40519

Liknande jobb


10 april 2024

15 januari 2024

Check in Agent

Check in Agent

11 januari 2024

Terminaltjänsteman till Oskarshamn

Terminaltjänsteman till Oskarshamn

3 januari 2024