Garantio söker nya medarbetare i Norrköping!

Garantio söker nya medarbetare i Norrköping!

Arbetsbeskrivning

VÅRT ERBJUDANDE

I denna tjänst blir du en del av en öppen och dynamisk arbetsplats där professionell och personlig utveckling står högt på agendan. Vi erbjuder goda karriärmöjligheter i miljö med spännande utmaningar.
Framgång skapas av våra innovativa och duktiga medarbetare där nyfikenhet och professionella kompetenser skapar mervärde för våra kunder.

ARBETSBESKRIVNING

- Ta emot kunder via videosamtal
- Hantera felsökning, identifiera och förstå vad som behöver åtgärdas
- Kontakta företaget som åtgärdar problemet hos inringande kund
- Ärendehantering


DINA KVALIFIKATIONER

- Erfarenhet och/ eller utbildning inom någon av ovanstående kategorier.
- Kunskap inom fastighetsskötsel
- Kunskap inom dator, IT och telefoni
- Erfarenhet som hantverkare


MERITERANDE

- Erfarenhet som hantverkare
- Erfarenhet av fastighetsskötsel


DIN PROFIL

För att lyckas och trivas i rollen så tror vi att du:

- har viljan att utvecklas och vara en god ambassadör för Jobandtalent.
- är ansvarsfull har god känsla för detaljer.
- har en hög servicenivå.
- är strukturerad och noggrann då arbetet innehåller flera, ibland komplicerade, moment.
- i din roll kommer du ha kontakt med flera olika personer dagligen vilket kräver att du är en person med ett socialt intresse.


OM GARANTIO

Det är mycket tid som går till spillo i bygg- och fastighetsbranschen när det gäller hantering av garantiärenden och felanmälan. Några textrader som gör att platsbesök krävs och risken för felbedömningar och missförstånd ökar. Frustrerande är bara förnamnet. Låt oss presentera en lösning.

Tänk dig en ärendehantering där vi börjar med ett videosamtal. Där anmälaren får möjlighet att prata direkt med en kunnig hantverkare och visa exakt hur problemet ser ut. Tänk dig sedan att utföraren får en film på det ärendet gäller vilket gör att det besiktande platsbesöket inte längre behövs och utföraren kan i lugn och ro se och planera arbetet, innan åtgärd utförs. Det kallar vi för besparing. Av tid, pengar, hälsa och miljö.

Vårt tillvägagångssätt är att syna, kategorisera och dokumentera fel i videosamtal. Vi använder vår egenutvecklade tjänst där vi kombinerar mångårig erfarenhet från bygg- och fastighetsbranschen, med teknisk spetskompetens och en vilja att underlätta i felanmälan och garantiärendehantering för bygg- och fastighetsvärlden.

Vår tjänst skapar vinning för alla parter - i alla led. Det är mycket viktigt för oss att oavsett om du äger, har byggt eller förvaltar fastigheten så tjänar du och dina partners på att använda vår tjänst. Vår tjänst präglas av användarvänlighet och är lätt att integrera för att möta våra kunders och kunders partners olika behov.



ANSÖKAN

Är du den vi söker? Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Kontaktuppgifter hittar du längre ned.

Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan. Bifoga CV och personligt brev.

Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jobandtalent
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 augusti 2022
  • Ansök senast: 2 februari 2023

Liknande jobb


Servicekoordinator - Scanjet i Sjöbo

30 november 2023

Administrativ koordinator

Administrativ koordinator

15 december 2023

Lotsplanerare, Gävle

Lotsplanerare, Gävle

13 december 2023