GEJI söker en Receptionist/orderadministratör

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en receptionist/orderadministratör till GEJI industri AB i med placering i Skillingaryd Du kommer att ansvara för att inkommande ordrar registreras samt handha leveranshandlingar och fraktbokningar.Även andra administrativa rutiner kan förekomma.Du kommer också att ansvara för företagets telefonväxel och reception, vilket innebär att du är företagets ansikte och röst utåt.Som person är du social och gillar mötet med människor.Du har förmåga att kommunicera på ett personligt och professionellt sätt.Du har servicekänsla och förmåga att ge det lilla extra som gör skillnad!Du har kanske tidigare jobbat med service och administration.Tidigare erfarenhet från industri är inte nödvändig, så länge du är nyfiken.Goda datakunskaper är ett krav.Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper Låter det intressant?

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Office & HR
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 4 december 2007
  • Ansök senast: 31 december 2007

Liknande jobb


Receptionist

28 maj 2024

28 maj 2024

Vi söker kundtjänstmedarbetare till kommande uppdrag

Vi söker kundtjänstmedarbetare till kommande uppdrag

27 maj 2024