OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Varje år drabbas tusentals personer av avbrott på ledningsnäten för t.ex. el-, tele- eller internettrafik. Avbrotten beror i många fall på avgrävda ledningar. Geomatikk förebygger dessa skador genom att markera var samhällsviktiga ledningar ligger i samband med att privatpersoner eller företag behöver gräva. Våra kunder är Sveriges största nätägare. Vår kärnverksamhet, som vi kallar för ledningsanvisning, skapar nytta för nätägare, kommuner, entreprenörer och samhället i stort. Som komplement till ledningsanvisning arbetar vi med inmätning och dokumentation av ledningar.
Geomatikk är ett företag i stark tillväxt och kan erbjuda en spännande, föränderlig arbetsplats med stora karriärmöjligheter. Vi har på kort tid gått från några få till drygt 350 medarbetare och blivit den ledande aktören inom ledningsanvisning i Sverige.
Se också den inspirerande kortfilmen om Geomatikk här: https://lnkd.in/ef55peD
Läs mer om företaget: www.geomatikk.se
Vi söker dig som har lätt att lära och ta in rutiner och direktiv. Viktigt att du är flexibel, målinriktad och har god social kompetens. Du kommer att ingå i ett team av medarbetare där ni tillsammans arbetar mot uppsatta mål. Det är därför viktigt att du är en lagspelare och har goda kommunikationsegenskaper. Arbetet ställer även höga krav på analytisk förmåga och stresstålighet då vi arbetar med tidsfrister och deadlines.
Vi söker dig som har gymnasieutbildning och tidigare erfarenhet av arbete inom kundservice/kundmottagning. Det är meriterande om du har arbetat inom support eller arbete som telefonförsäljning samt inom vår bransch.
Känner du att du har den erfarenhet och de personliga egenskaper vi söker och vill vara med på denna framgångsrika resa, tveka inte att skicka in en ansökan! Som kundmottagare förmedlar du ledningsanvisningar till entreprenörer och privatpersoner som ska utföra grävarbeten, i syfte att skydda våra kunders nedgrävda infrastruktur.
• Att självständigt fatta beslut i de ärenden du handlägger, med stöd av de kriterier enligt gällande rutinbeskrivningar
• Att gemensamt i arbetsgruppen hålla de tidsfrister för handläggning företaget har gentemot våra kunder
• Att utföra kundtjänstarbete via telefon, ta inkommande samtal samt kontakta entreprenörer då ytterligare information är nödvändig
• Att arbeta med registrering av förfrågningar per telefon och e-post